Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا، از رویه دولت در برخورد با پرستاران انتقاد کردند و گفتند: در طول شبانه‌روز، صداوسیما چند بار با نمایش کلیپ‌هایی از زحمات کادر درمان تشکر می‌کند و پرستاران را در صف مقابله با کرونا نشان می‌دهد اما این تقدیر و تشکرها همه در حد حرف و شعار است و عملی نمی‌شود!

به گفته این پرستاران، اگر واقعاً قصدِ «تقدیر» از زحمتکش ترین و پرخطرترین قشر کادر درمان یعنی پرستاران را دارند، باید برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که سیزده سال است، تصویب شده اما اجرا نشده، بودجه و اعتبار اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستاران می‌گویند: برای همه چیز بودجه اختصاص می‌دهند؛ سعی دارند با اختصاص بودجه، آسیب‌های کرونا را به حداقل برسانند؛ برای نمونه برای کسب و کارهای آسیب دیده بودجه در نظر گرفته‌اند اما به فکر آسیب‌های روانی پرستاران نیستند؛ اگر قرار است قدری از این تالمات و آسیب‌ها کاسته شود، حداقل به قوانین مصوب احترام بگذارند؛ ما قبل از هر پاداش و تقدیری، اجرای قانون را می‌خواهیم؛ قانونی که سالهاست بر زمین مانده و به بهانه کمبود بودجه اجرا نمی‌شود!

آنها به جانفشانی‌های همکاران خود و شهادت تعدادی از آنها ازجمله نرجس خانعلی زاده که در بیست و پنج سالگی، جان خود را از دست داد، اشاره می‌کنند و می‌گویند: زمان اجرای قانون تعرفه‌گذاری همین امروز است!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه خدمات دولتی در ۱۴۰۳؛ صدور کارت ملی، شناسنامه و سایر خدمات چقدر هزینه دارد؟

درآمد امسال دولت از محل ارائه خدمات به شهروندان حدود ۱۹۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده‌است و بر اساس مفاد بودجه امسال، دریافت هرگونه وجه اضافه از شهروندان خارج از میزان تعیین شده در بودجه ممنوع است. چک لیست تعرفه‌های برخی خدمات مهم و پرمراجعه دولتی در سال ۱۴۰۳ به ریال آمده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید/تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳/ جزییات افزایش تعرفه پرستاری
  • تعرفه خدمات دولتی در ۱۴۰۳؛ صدور کارت ملی، شناسنامه و سایر خدمات چقدر هزینه دارد؟