Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ملی بسکتبال بانوان گفت: در سال ۹۸ یک اتفاق خوب در بخش بانوان رخ داد که جای امیدواری دارد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا اعتماد، عضو تیم‌ملی بسکتبال بانوان، درباره برنامه‌های خود برای سال جدید در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واقعیت این است که بشخصه سال ۹۸ برای من خوب شروع شد و در مجموع هم به خوبی این سال را به پایان رساندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته پس از سال‌ها تیم خود را در لیگ برتر تغییر دادم که این تغییر برایم اتفاقات ورزشی خوبی را رقم زد.

او اضافه کرد: برای سال جدید هم برنامه و اهداف متفاوتی داشتم و دارم هر چند که با آمدن کرونا کمی همه چیز متفاوت شد. برنامه داشتم در نوروز علاوه بر تفریح و برنامه‌های ویژه تمرینی داشته باشم که از نظر جسمانی ضعیف نشوم ولی آنطور که میخواستم نشد و قرنطینه شرایط سختی را به وجود آورد.

اعتماد با اشاره به اتفاقات تلخ و شیرین سال گذشته توضیح داد: همانطور که گفتم اتفاق خوبی که سال گذشته در ورزش داشتم همان تغییر تیم باشگاهی‌ام بود اما اتفاق تلخ هم در کنار آن داشتم که واقعا برایم خوشایند نبود‌. در سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی که برای دستم پیش آمد متاسفانه بازی‌های غرب آسیا را از دست دادم. 

بازیکن تیم‌ملی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: در سال ۹۸ یک اتفاق خوب در بخش بانوان رخ داد که جای امیدواری دارد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج بود. هر چند امیدوارم که فقط به همین یکبار خاتمه نیابد و در سایر بازیها نیز شاهد این حضور همگانی باشیم.

اعتماد در پایان گفت: به هر جهت سال ۹۸ با همه خوبی و بدی‌هایش تمام شد امیدوارم سال جدید قبل از هر چیز برای همه همراه با سلامتی باشد و در ادامه هم سال خوبی را سپری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال برنا بسکتبال بانوان کرونا حضور بانوان در ورزشگاه سال گذشته سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!