Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:26:34 GMT

بیش از ۵۹ هزار قربانی کووید ۱۹ در دنیا +جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۴۴۵

بیش از ۵۹ هزار قربانی کووید ۱۹ در دنیا +جدول

صراط:

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و 99 هزار و 572 نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا (کووید19) شده‌اند که از این تعداد 59 هزار و 193 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون 228 هزار و 938 نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا که از لحاظ تعداد مبتلایان در رده نخست کشورهای جهان قرار دارد، با افزایش 32 هزار و 153 مبتلا در 24 ساعت گذشته به مجموع 277 هزار و 647 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 7 هزار و 402 مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

بعد از آمریکا، کشور ایتالیا در رده دوم جهان قرار دارد؛ این کشور با افزایش 4 هزار و 585 مبتلا در 24 ساعت گذشته به مجموع 119 هزار و 827 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 14 هزار و 681 در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که به عنوان سومین کشور جهان از لحاظ تعداد مبتلایان رتبه‌بندی شده است، با افزایش 7 هزار و 134 مبتلا نسبت به روز گذشته به مجموع 119 هزار و 199 مبتلا رسیده است؛ تعداد قربانیان کرونا در این کشور 11 هزار و 198 مبتلا است.

کشورهای آلمان، چین و فرانسه نیز به ترتیب با 91 هزار و 159، 81 هزار و 639 و 64 هزار و 338 مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با 76 هزار و 755، 30 هزار و 513 و 24 هزار و 575 بهبودیافته در رده‌ی اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آخرین آمار جهانی کرونا بیماری کرونا کووید19 صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «برفراز کشتزار» نوشته علی اکبر والایی به تازگی توسط نشر معارف منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب رمانی تربیتی و اجتماعی است که به موضوع آخرت و جهان برزخ پرداخته است.

کتاب «بر فراز کشتزار»، به حدیث معروف «الدنیا مزرعه الاخره»، «دنیا مزرعه آخرت است» و اینکه انسان نتایج تمام اعمال خود در دنیا را در جهان آخرت مشاهده خواهد کرد. واژه «بر فراز» از عنوان کتاب، اشاره به جدا شدن روح از کالبد انسان پس از مرگ دارد و در فراسوی زمین، مرحله فراخودآگاهی است. بر فراز کشتزار، بیانگر این مهم است که انسان بیهوده به دنیا نیامده است و خداوند آفریدگار برای هدفی او را آفریده است. جهان برزخ آیینه تمام نمای اعمال و رفتار آدم‌ها در زندگی دنیایی گذشته است. این اثر با جا انداختن فلسفه زندگی و نماز (عبادت خدا) برای نوجوانان، روشنگر است و در مقابله کامل با تفکر پوچ انگاری دنیای مدرن کنونی است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

یک ساعت بعد قایق موتوری از اسکله¬ی قدیمی به سمت هرمز راه افتاد. هنوز دو کیلومتری در خلیج فارس نرفته بودند که ناگهان جهان همانطور نشسته خود را به پشت انداخت توی دریا؛ بدون حرفی؛ بی صدا. نریمان و مرد جنوبی حیرت زده در تاریکی آب را نگاه کردند. جز سیاهی نبود. مرد جنوبی موتور قایق را استندبای گذاشت و چراغ قوه انداخت؛ آب موج افتاده بود ولی نشانی از جهان نبود. فشار خستگی و نگرانی حاصل از رسیدن به آمریکایی‌ها تمرکز نریمان را از بین برده بود. جنوبی هم چشم به دهان نریمان داشت. نمی‌شد بیش از این معطل کرد؛ حالا دیگر چاره¬ای نبود و نریمان از مرد جنوبی خواست به راهش ادامه دهد. جهان در جهان بی کران خلیج فارس محو شد.

این کتاب با ۱۵۲ صفحه‌، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۹۹ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6087694 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!