Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه ویروس کرونا مشکلات متعددی برای مردم ایجاد کرده است اما این سکه روی دیگری هم دارد: از جایگزینی واردات با توان شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا ورود داوطلبانه‌ی نونهالان به عرصه جهادگری. تاریخ انتشار: 10:26 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۲۶ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجتبی رضاخواه در مطلبی در توئیتر نوشت: اگرچه ویروس کرونا مشکلات متعددی برای مردم ایجاد کرده است اما این سکه روی دیگری هم دارد: از جایگزینی واردات با توان شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا ورود داوطلبانه‌ی نونهالان به عرصه جهادگری! حدس من این است که اولین تاثیر این قبیل کار‌ها بر کودکان، افزایش اعتماد به نفس ایشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..   بیشتر بخوانید:
جهان پس از کرونا؛ جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به خبرنگار میزان مبنی بر اینکه  «هدایت این شرایط نیاز به ریل‌گذاری اصولی دارد. ان‌شاءالله مجلس یازدهم عملی وارد شود. برنامه‌ای دارید آقای دکتر؟»، گفت: واقعیت این است که برخی امور را باید نهاد‌های غیردولتی انجام بدهند. خدا رو شکر الان گروه‌های جهادی در این زمینه خوب عمل می‌کنند. البته اگر نیاز به ورود مجلس باشد بررسی می‌کنیم، اما من فکر می‌کنم امور اینچنینی و بطور کلی فرهنگ سازی‌های اینچنینی از عهده مردم برمیاید.     به گزارش میزان، مجتبی رضاخواه علی خضریان در جریان انتخابات ۲ اسفند ۱۳۹۸ با کسب ۷۲۳ هزار و ۷۲۹ رأی به عنوان منتخب حوزه انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر» وارد مجلس شورای اسلامی شد.   بیشتر بخوانید:
نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند