Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار بیرانوند،نام سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا، پارک جی سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا از ژاپن هم دیده می‌شود. تاریخ انتشار: 10:27 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۳۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در  نظرسنجی سایت کنفدراسیون نام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در حالی به عنوان یکی از نامزد‌ها مطرح شده که وی در جام جهانی روسیه توانست نخستین بار فرصت حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مطلب سایت کنفدراسیون درباره بیرانوند آمده است:

او در برد ۱-۰ تیم ملی ایران در برابر مراکش بار‌ها با واکنش‌های عالی خود مانع از گلزنی این تیم آفریقایی شد. در ادامه و بازی مقابل اسپانیا نیز مقاومت بی نظیری از خود نشان داد و فقط یک بار مقابل دیگو کاستا تسلیم شد.

اما جدال با پرتغال اوج شاهکار بیرانوند بود. جایی که این دروازه‌بان در نیمه دوم با شیرجه به سمت پنالتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان یعنی رونالدو ضربه او را مهار کرد و به قول خود یکی از آرزوهایش را به حقیقت تبدیل کرد.

در ادامه ایرانی‌ها با پنالتی انصاری‌فرد بازی را به تساوی کشاندند، اما فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.
در متن منتشره از مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی و حمید استیلی به عنوان دیگر بازیکنان تاریخ‌ساز ایرانی در جام‌های جهانی نام برده شده است.

در این نظرسنجی و در کنار بیرانوند، نام سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا، پارک جی سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا از ژاپن هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: فکری: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، زمان دقیق برگزاری مسابقات را اعلام کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، باوفا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به کیفیت مطلوب گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می‌یابند.

حمید یاری رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی کشور بیان داشت: مسابقات بین المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرنگی است که در شهر زیبای مریوان با یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب مسابقه برگزار خواهد شد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید