Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون بوکس گفت: کسب مدال در المپیک کار خیلی راحتی نیست و نیاز به هزینه‌های زیادی دارد. تاریخ انتشار: 10:29 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۰۱

حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تعویق مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: به هر حال اتفاقی است که برای تمام دنیا رخ داده و تنها صرفأ برای ایران نیست و ما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم با توججه به زمانی که باقی مانده کارها را پیش ببریم.

وی افزود: طبق برنامه منتظریم بیماری کرونا تمام شود تا یک جلسه با کادرفنی تیم ملی تلاش دهیم تا تاریخ جدید اردهای تیم ملی را مشخص کنیم و در کنار آن برنامه‌های آنان را هم بگیریم. فعلا تمام دنیا به خصوص کشور ما همه دنبال این هستند تا این ویروس ریشه‌کن شود. ما هم ان‌شاءالله دعا می‌کنیم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد تا هر چه زودتر فعالیت‌های ورزشی کشور از سر گرفته شود.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص ورزشکاران المپیکی گفت: ما تاکنون دو سهمیه توسط دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی به دست آورده‌ایم و دنبال این هستیم تا این سهمیه‌ها را افزایش دهیم. مسابقه گزینشی در سال جدید در پیش داریم که در سطح جهانی خواهد بود. البته نفراتی که قاره‌های مختلف موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند در این رقابت‌ها حضور نخواهند داشت. می‌خواهیم در آنجا با چند بوکسور شرکت کنیم و در جلسات فنی به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید. خیلی امید داریم تا در آن مسابقات هم بتوانیم سهمیه بگیریم و تعداد بوکسورهای خودمان را برای المپیک توکیو افزایش دهیم. 

ثوری در خصوص اینکه آیا بوکسورهای ایران شانس گرفتن مدال در المپیک را دارند یا خیر، گفت: کسب مدال در المپیک کار خیلی راحتی نیست و نیاز به هزینه‌های زیادی دارد. بوکسورهایی که سهمیه المپیک گرفته‌اند حداقل باید در ده مسابقه تدارکاتی و اردوی مشترک حضور پیدا کنند، اما وضعیت اقتصادی کشور و به خصوص ورزش مشخص است در شرایط مطلوب نیست. امسال، سال سختی از لحاظ اقتصادی در پیش داریم و باید به خوبی هزینه‌های خودمان را مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه‌ای که می‌گیریم و شرایط اقتصادی فدراسیون کار سختی است تا بخواهیم تیم‌های خودمان را به مسابقات اعزام کنیم. طبق برنامه کادرفنی اهداف خودمان را دنبال خواهیم کرد و باید ورزشکاران المپیکی‌مان را به بهترین شکل مهیای حضور در المپیک کنیم. همچننی روی تیم‌های پایه کماکان تمرکز کرده‌ایم و دارای برنامه‌ریزی خوبی برای آنها هستیم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو بهترین نتیجه را بگیریم.

بیشتر بخوانید: مسابقات بوکس گزینشی المپیک به‌تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو حسین ثوری المپیک توکیو مدال در المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس با کسب دو سهمیه توسط دختران ایران در چونگجوی کره جنوبی به پایان رسید.

موفقیت بزرگ تیم قایقرانی روئینگ ایران در حالی تکرار شد که هر سه قایقران امروز شاگردان افشین فرزام بودند. پیش از این نیز چهار شاگرد این مربی، قایقرانی ایران را در صاحب سهمیه‌های المپیک کرده بودند.

سولماز عباسی در المپیک لندن ، مهسا جاور در المپیک ریوبرزیل ، نازنین ملایی و بهمن نصیری در المپیک توکیو که به واسطه قوانین فقط یک قایق ایران راهی این بازی‌ها شد. این بار هم فاطمه مجلل در تک نفره روئینگ زنان و دو تیم نفره ایران متشکل از زینب نوروزی و مهسا جاور با ایستادن بر سکوهای قهرمانی ایران را صاحب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کردند.

افشین فرزام در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره موفقیت شاگردانش در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: امروز در فینال ماده هزار متر زنان شاهد یک رقابت جذاب بودیم. در بخش انفرادی مسابقات بسیار نزدیک و جذاب دنبال شد. قهرمان المپیک توکیو، قایقران اهل روسیه بود که به تبعیت کشور ازبکستان درآمده بود. پاروزن ژاپن هم در بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفته بود. مجلل در اواخر مسابقه توانست از حریف ژاپنی پیشی بگیرد. اختلاف رکوردش هم با ژاپن ناچیز بود. مجلل با این رکورد، موفق شد ضمن کسب مدال و دریافت سهمیه المپیک، رکورد روئینگ زنان کشور را هم جابجا کند.

وی افزود: در نهایت مجلل هر چند مدال برنز گرفت اما به واسطه اینکه قایقران ژاپن در دونفره سهمیه المپیک گرفته بود، دختر ما به عنوان قایق دوم آسیا راهی المپیک پاریس شد.

مربی تیم ملی روئینگ خاطرنشان کرد: در دو نفره روئینگ زنان رقابت بسیار سنگین بود. البته این ماده همیشه حساسیت زیادی دارد و رقابت بین تیم ها در آن سنگین بوده است. از همان ابتدا همه تیم‌ها به دنبال سهمیه بودند. تیم ما پیش از مسابقات هم دنبال کسب این سهمیه با ارزش بود و آن را پیش بینی کرده بودیم.

وی ادامه داد: تلاش و وعده ما از ابتدا کسب سهمیه دونفره تیمی زنان بود. در این ماده موفق شدیم یک رکورد خوب را ثبت کنیم. ما در بازی‌های آسیایی با صدم‌های ثانیه و فاصله بسیار کم از دو تیم اندونزی و ازبکستان مدال را از دست دادیم و با کسب این مدال با ارزش در کره جنوبی توانستیم انتقام بازی‌های آسیایی را بگیریم.

فرزام تصریح کرد: این اولین سهمیه دو نفره و گروهی در قایقرانی ایران است و کسب این سهمیه تیمی برای ما بسیار با ارزش بود.

مربی تیم ملی روئینگ در مورد برنامه‌های آماده سازی تا المپیک فرانسه هم گفت: یک سری برنامه‌ها داشتیم که باید برگردیم و شرایط را بازبینی کنیم. قصد داشتیم به روسیه برویم اما باید شرایط را دوباره بررسی کنیم. ما برای حضور موفق در بازی‌های المپیک برنامه داریم.

قایقرانی ایران صبح امروز و در پایان رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا در ژاپن و روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی صاحب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المیک پاریس شد. قایقرانی با این چهار سهمیه که دو سهمیه آن توسط دختران قایقران ثبت شده یک رکورد تاریخی را برای خود ثبت کرده است.

کد خبر 6083991

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • کسب چهار سهمیه المپیک توسط قایقرانان ایرانی
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم