Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:20:42 GMT

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۵۲۴

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است

امید جلیلی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحدها و گارگاههای تولید محلول‌ و مواد ضدعفونی در قالب "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" از تهران به واحدهای تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است. 
وی ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون ۱۰ کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی‌ در مشهد مهر و موم و تعطیل شده‌اند.
وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه‌ای که از سوی مرکز اعلام شود آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارشهای مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است. 
جلیلی ادامه داد: بر همین اساس هم‌اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.
وی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره و بیان کرد: در جریان اجرای "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.
"بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان و نیز کشف هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و ۶۰۲ عدد ژل ضدعفونی، هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، هفت هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی،۹۰۲ هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱ هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار عدد پد الکلی به همراه ۱۲۵ تن لیموترش احتکاری" از دیگر اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اسفند ماه پارسال تاکنون هستند.  

این اقدامات در جریان اجرای طرح ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی، با همکاری پلیس آگاهی و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته‌اند. 

در سطح استان کشف شد.  

برچسب‌ها مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازمان تعزیرات حکومتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازمان تعزیرات حکومتی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازمان تعزیرات حکومتی مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد