Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شفاهی رئیس اداره قرنطینه دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: این اقدام در جهت تحقق شعار جهش تولید در سال جدید انجام شد که نقش مهمی در ارز آوری به کشور خواهد داشت.

او افزود: کرک و موی بز خاصیت رنگ پذیری خوبی دارد و رنگ‌ها را با درخشندگی و شفافیت زیاد نشان می‌دهد و در بافت پارچه و قالی‌های گرانبها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه بافت پارچه کشمیر از کرک و موی بز با توجه به لطافت و ظرافت کرک و موی فرآوری شده فعلا در ایران وجود ندارد، اما اسکاتلند، ایتالیا، ژاپن و چین به عنوان پیشگامان بازار کشمیر از کرک و موی بز ایرانی برای بافت این نوع پارچه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشور چین خراسان جنوبی اداره دامپزشکی موی بز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: نصب این کنتور‌ها با هدف صیانت و مدیریت بهینه منابع آب‌های زیرزمینی در حال انجام است.

عباس سارانی افزود: نصب کنتور‌های هوشمند آب و برق در کنار سایر پروژه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به مدیریت مصرف منابع آب زیرزمینی کمک می‌کند و اجرای آن نیز تا تجهیز همه چاه‌های استان ادامه دارد.

به گفته وی تمامی چاه‌های کشاورزی فعال و برقی استان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شده اند که در مدیریت مصرف آب و برق تاثیر بسزایی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: بیش از ۷۸ درصد چاه‌های آب شرب و بیش از ۷۰ درصد چاه‌های صنعت و خدمات استان نیز مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند.

وی گفت: براساس مصوبه شورای حفاظت از منابع آب استان دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند نسبت به نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‎‌های آب خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 
  • ارزش‌گذاری گوهرسنگ‌ها به مشهد تفویض اختیار شد
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • ضرورت منع صدور سیمان با کارت‌های بازرگانی شخصی
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی
  • نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی