Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین مصوبات ابلاغی به پلیس راهور طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط ماموران پلیس راهور تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس این مصوبه ماموران پلیس راه بر تردد خودروها نظارت داشته و از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استانها و خروج خودروها جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان است از پایان اغلب سفرهای نوروزی در استان ها خبر داد.

سرهنگ رحمانی گفت: طبق آخرین برآورد های پلیس راهور هنوز استان تهران نسبت به سایر استانها، بیشترین انباشت وسیله نقلیه در خارج از محدوده استانی را دارد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا انباشت وسیله نقلیه سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور طرح فاصله گذاری اجتماعی محورهای مواصلاتی بیشترین انباشت وسیله نقلیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور طرح فاصله گذاری اجتماعی محورهای مواصلاتی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ یوسف اشرفی  با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، افزود: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک اضافه کرد: برخورد با خودروهای بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروهاست.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند، باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای نو نیز باید قبل از خروج از نمایندگی نصب شده باشد، گفت: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر
  • سن فرسودگی انواع خودروها
  • سن فرسودگی خودروها اعلام شد + جدول
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد