Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@21:50:43 GMT

پیشکسوت داوری کشتی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۶۸۴

پیشکسوت داوری کشتی درگذشت

خبرگزاری میزان- عباس شجاعی داور درجه یک بین‌المللی کشتی و رئیس اسبق کمیته داوران هیئت کشتی استان فارس، دار فانی را وداع گفت. تاریخ انتشار: 10:35 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۳۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عباس شجاعی داور درجه یک بین‌المللی کشتی و رئیس اسبق کمیته داوران هیئت کشتی استان فارس، دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گلیج: منتظر اعلام فدراسیون کشتی برای شروع اردو‌ها هستیم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی عباس شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

ستاره سابق استقلال از واکنش تند این باشگاه علیه پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری اظهار تعجب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اکبرپور در واکنش به انتقاد کادرفنی و بازیکنان استقلال پس از بازی با آلومینیوم، خاطرنشان کرد: برای من خیلی عجیب است که چرا باشگاه استقلال در انتقاد از اشتباهات داوری که علیه تیم نکونام صورت می‌گیرد، علیه پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند، در صورتی که سرخپوشان نقشی در اشتباهات داوری علیه آبی‌ها ندارند. مدیران استقلال باید اعتراض‌شان را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کنند و بیانیه‌شان را به دست تاج و افشاریان برسانند. بیانیه‌های چند روز اخیر باشگاه نه تنها به نفع تیم نیست بلکه حاشیه و اختلاف را در اطراف تیم بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه «طرف باشگاه استقلال کمیته داوران باید باشد نه پرسپولیس» یادآور شد: در هفته‌های گذشته و بویژه در بازی با مس رفسنجان یک صحنه مشکوک برای استقلال رقم خورد که اگر گل شاگردان نکونام صحیح اعلام می‌شد، الان اختلاف در صدر جدول 3 امتیاز بود، پس از آن هم در بازی پرسپولیس و ملوان، یک گل آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی هم علیه پرسپولیس گرفته نشد و اگر 2 امتیاز هم اینجا از سرخپوشان کم می‌شد، شرایط در جدول بسیار متفاوت می‌شد. با این حال همانطور که گفتم باشگاه استقلال نباید مسیر را اشتباه برود و به جای بیانیه نوشتن علیه پرسپولیس، اعتراضاتش را به کمیته داوران اعلام و آنجا حقش را مطالبه می‌کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس با توجه به نتایج و بردهایی که به دست آورده خیلی به استقلال نزدیک شده است. با این شرایط الان دیگر کیفیت بازی و تعداد گل زده اهمیتی ندارد، فقط استقلال نباید اجازه دهد فاصله یک امتیازی از بین برود تا در آخرین هفته جام را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است