Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:41:39 GMT

حماس: پیشنهاد سنوار، محکی برای رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۶۹۱

حماس: پیشنهاد سنوار، محکی برای رژیم صهیونیستی است

جنبش حماس اعلام کرد، طرحی که رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه درباره پرونده اسرا ارائه کرده، رژیم صهیونیستی را در بوته آزمایش جدیدی قرار می­دهد تا میزان جدیتش را بسنجد.

به گزارش ایسنا، روزنامه رأی­الیوم نوشت، فوزی برهوم، سخنگوی حماس گفت، طرح یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی این جنبش دارای ابعاد انسانی است و میزان انعطاف­ پذیری حماس را در مدیریت پرونده اسرا نشان می­‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­ این طرح رژیم صهیونیستی را در بوته آزمایش جدیدی قرار می­‌دهد تا میزان اعتبار رهبران این رژیم را در مقابل جامعه­‌ و نیز خانواده‌­های سربازان مفقود شده در غزه نشان دهد.

پیش از این سنوار از آمادگی حماس برای امتیازدهی جزئی در پرونده اسرا در مقابل آزادی اسرای بیمار، سالخورده و زنان اسیر فلسطینی به عنوان یک اقدام انسانی در سایه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: می­‌شود طرحی برای به جریان انداختن پرونده تبادل اسرا ارائه کرد به این ترتیب که رژیم اشغال­گر به جای عملیات تبادل اسرا، دست به اقدام بشردوستانه زده و بازداشتی­‌های فلسطینی (بیماران، زنان و سالخوردگان) را آزاد کند. ما هم می­توانیم در ازایش یک امتیاز جزئی بدهیم.

سنوار سخنان مذکور را در واکنش به اظهارات نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مطرح کرد که هرگونه ورود تجهیزات پزشکی به نوار غزه را باید به آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی مشروط کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفت، اگر تجهیزات پزشکی و دستگاه تنفس مصنوعی در غزه پیدا نشود، کاری خواهیم کرد که نفس ۶ میلیون شهرک‌نشین اسرائیلی قطع شود و حق خود را به زور خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است