Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@07:43:40 GMT

نرخ ارز آزاد در صرافی های مجاز 16 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۷۰۵

نرخ ارز آزاد در صرافی های مجاز 16 فروردین

ایران اکونومیست- بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۱۶ فروردین ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد. بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۱۶ فروردین ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۱۷ هزار  و۴۶۰ تومان  معامله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
برای اطلاع از قیمت روز  طلا و ارز به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.
 

 قیمت ارزهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

قیمت روز ارز در صرافی های مجاز ارز قیمت(تومان) دلارآمریکا ۱۴.۹۰۰ یورو ۱۷.۶۵۰ لیرترکیه ۲.۵۸۳ پوند انگلیس ۲۰.۵۱۷ درهم امارات ۴.۴۲۱ یوان چین ۲.۳۱۱ دلار کانادا ۱۱.۶۸۲ ریال قطر  ۴.۴۴۱ دینار عراق ۱۳ دلار استرالیا ۱۰.۲۰۶

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صرافی های مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان بوده که کماکان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته است.

به گفته او بنابر آمار روزانه ۳۷۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود که با فروش ۱۷ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب، زیان بسیار چشمگیر است.

کاشانی با بیان اینکه صادرات تخم مرغ کماکان ادامه دارد، افزود: طبق آمار گمرک در فروردین ۲۰ هزار تن تخم مرغ به کشورهای هدف همچون افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و امارات صادر شد.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با تاکید بر اصلاح قیمت تخم مرغ افزود:  پروسه تولید مرغ‌های تخم گذار ۲۰ ماهه است، از این رو کاهش قیمت‌ها و حذف گله‌های مرغ تخم‌گذار کشور نگران‌کننده است چراکه با استمرار این روند و بی توجهی به اصلاح قیمت اکنون با حذف گله‌ها و چالش تولید در نیمه دوم سال روبرو می‌شویم.

او گفت: طبق آمار بانک مرکزی سال گذشته تخم مرغ کمترین نوسان قیمت را در سبد مصرفی کالاهای اساسی خانوار داشت به طوریکه نرخ کنونی هر شانه تخم مرغ در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها ۶۵ تا ۷۲ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اشتباه در راهبرد بانک مرکزی؛ رئیس کل بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسد | رابطه زایش تورم و نرخ دلار چگونه است؟
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • تامین سه میلیارد دلار ارز برای واردات کالا‌ از ابتدای فروردین تاکنون