Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:42:30 GMT

توفان برق ۳۰ روستای ریگان را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۷۰۹

توفان برق ۳۰ روستای ریگان را قطع کرد

امین باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توفان شن موجب شکستن برخی تیرهای برق و خاموشی ۳۰ روستای ریگان شد.

وی عنوان کرد: توفان شن و گرد و غبار شدید با غلظت ۶۰ برابر حد مجاز در ریگان موجب وارد آمدن خسارت ۲۰۰ میلیون تومانی به فضای سبز شهری ریگان شد.

فرماندار ریگان افزود: گرد و غبار علاوه بر ایجاد مشکلات تنفسی برای ۳۰ شهروند ریگانی راه ۴۰ روستای این شهرستان را نیز مسدود کرد که تلاش برای برقراری راه های این مناطق ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری از اعزام اکیپ های امدادی به منظور امدادرسانی به روستاهای محاصره در توفان خبر داد و بیان کرد: توفان شدید شن از شب گذشته تاکنون موجب تخریب ۲۰ واحد مسکونی در شهرستان ریگان شد.

وی با اشاره به اینکه محور ترانزیتی ریگان به چابهار شب گذشته به مدت یک ساعت به دلیل بروز پدیده گرد و غبار مسدود بود افزود: با تلاش نیروهای راهداری این محور بازگشایی و تردد در آن جاری شد.

فرماندار ریگان از بین رفتن پوشش گیاهی و افزایش کانون های بحران فرسایش بادی را دلایل بروز گرد و غبار شدید در این شهرستان برشمرد و خواستار تخصیص اعتبارات ملی در این زمینه شد.

باقری عنوان کرد: پروژه مالچ پاشی به مدت ۲ سال در این شهرستان تعطیل شده که این امر بر مشکلات اهالی شهرستان ریگان افزوده است.

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد و بعد از خوزستان دومین نقطه کانون بحران فرسایش بادی در کشور است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ریگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ریگان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ریگان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت