Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در برنامه روز گذشته نوروز فوتبالی شبکه ورزش مباحثی صورت گرفت و صحبت هایی در مورد تاسیس باشگاه استقلال انجام شد که البته این موضوع واکنش مدیران، پیشکسوتان و حتی فرهاد مجیدی را در صفحات مجازی در پی داشت.

از آنجا که این صحبت ها مستقیما به باشگاه استقلال ارتباط داشت فرهاد مجیدی در جدیدترین تصمیم خود از بازیکنان استقلال خواست تا در این برنامه حضور پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم استقلال به بازیکنان خود اعلام کرد بهتر است تا زمانی که مسئولان و عوامل این برنامه از باشگاه استقلال عذرخواهی نکنند در این برنامه حضور پیدا نکنند.

طبق برنامه قرار بود امروز مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال در این برنامه حاضر شود اما با توجه به پیشنهاد مجیدی، وی از حضور در این برنامه تلویزیونی امتناع کرد.

104 / 351 فرهاد مجیدی مهدی قائدی استقلال برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی مهدی قائدی استقلال برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور