Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:42:34 GMT

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۷۴۷

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است

امید جلیلی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحدها و گارگاههای تولید محلول‌ و مواد ضدعفونی در قالب "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" از تهران به واحدهای تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است. 
وی ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون ۱۰ کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی‌ در مشهد مهر و موم و تعطیل شده‌اند.
وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه‌ای که از سوی مرکز اعلام شود آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارشهای مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است. 
جلیلی ادامه داد: بر همین اساس هم‌اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.
وی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره و بیان کرد: در جریان اجرای "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.
"بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان و نیز کشف هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و ۶۰۲ عدد ژل ضدعفونی، هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، هفت هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی،۹۰۲ هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱ هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار عدد پد الکلی به همراه ۱۲۵ تن لیموترش احتکاری" از دیگر اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اسفند ماه پارسال تاکنون هستند.  

این اقدامات در جریان اجرای طرح ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی، با همکاری پلیس آگاهی و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته‌اند. 

در سطح استان کشف شد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی تعزیرات خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان

ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از ورود و رسیدگی به حدود ۱۲ هزار فقره پرونده در این اداره کل طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده و بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره به اداره اجرای احکام ارسال شد.

«سید محمدمهدی مهاجریان مقدم» درخصوص آمار و عملکرد سال گذشته تعزیرات حکومتی استان، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که مربوط به سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: سال گذشته تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده، اجرا و مختومه شده است.

مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و  به حساب خزانه واریز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مهاجریان مقدم در پایان نیز گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که دو هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی داده و منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنفی متخلف در کرمان پلمب شد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند