Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار برخی اخبار در خصوص تدفین متوفیان مبتلا به بیماری کرونا روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) شهرداری تهران طی اطلاعیه ای برای تنویر افکار عموم، جزئیاتی از شرایط انجام امورات و احکام شرعی این متوفیان را اعلام نمود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این اطلاعیه آمده است:

پس از مشاهده اولین متوفیان مبتلا به بیماری کرونا، سازمان بهشت زهرای(س) شهرداری تهران با استعلام از مراجع ذیربط سریعا نسبت به تجهیز امکانات و منابع انسانی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله با ارتباطات و مشاوره با دفتر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید پس از تعیین ترتیبات شرعی لازم و رعایت کلیه موارد بهداشتی ضروری با اتکا به خداوند و خودگذشتگی و تلاش فراوان پرسنل خدوم این سازمان، نسبت به انجام این واجب کفایی اقدام نمود؛ به گونه ای که شاهد بودیم بحمدالله هیچ گونه خللی در رسیدگی به اموات مسلمین رخ نداده است و بارها جمع کثیری از مسئولین بلند پایه لشگری و کشوری از زحمات و تلاشهای رخ داده تشکر نموده اند.

این در حالیست که بسیاری از کشورهای پیشرفته و طراز اول جهان در حالیکه هیچ یک از ملاحظات ایران اسلامی را هم ندارند در مدیریت اجساد دچار ناتوانی و بحران شدید شده اند.

گفتنی است آنچه امروز برای کلیه مراحل تدفین متوفیان انجام میشود منطبق با فتوای مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نظرات کارشناسی متخصصان بهداشتی و درمانی کشور به عنوان بالاترین مراجع تصمیم گیری در این خصوص  بوده و خواهد بود.

لذا پس از این نیز شهرداری تهران یقینا با تکریم و تعظیم کامل خانواده های داغدار و  شئونات آنان همراه با اجرای کامل ضوابط بهداشتی و رعایت کلیه امورات شرعی کمافی‌السابق با قوت تا پایان بحران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

امید است مردم عزیز پرسنل تلاشگر و گمنام سازمان بهشت زهرا را از دعای خیر خود فراموش ننمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهشت زهرا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین