Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:33:41 GMT

همه مردم ماسک بزنند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۰۵۱

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC) آمریکا سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، توصیه کرد که همه آمریکایی‌ها در هنگام حضور در محل‌های تجمع ماسک بزنند.

طبق اعلام CDC براساس نتایج آخرین مطالعات انجام شده بسیاری از مبتلایان به COVID-19 بدون علامت هستند و این افراد به همراه افرادی که علائم بیماری در آنها با فاصله چند روز بروز می‌کند، می‌توانند سایرین را آلوده کنند

در چنین شرایطی CDC توصیه کرده که همه افراد در اماکن تجمع به ویژه امکانی که رعایت فاصله اجتماعی در آنها سخت است، از ماسک های  ساده پارچه‌ای صورت استفاده کنند که این پوشش‌ها به راحتی با وسایل موجود در خانه و با قیمت بسیار ارزان قابل تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین CDC تاکید کرده که حفظ فاصله اجتماعی ۶ فوتی (۱.۸۳ متر) همچنان مهمترین راه کند کردن شیوع ویروس کرونا است.

طبق تاکید CDC اولویت استفاده از ماسک‌های جراحی و ماسک‌های تنفسی کماکان با پرسنل بهداشت و درمان و یا بیماران است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت جهانی ماسک تنفسی ویروس کرونا کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

به گزارش فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی سپاهان: کاش می دانستم خبرهای تیم را چه کسی بیرون می برد سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است