Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا بالاخره جواب نامه های باشگاه پرسپولیس را داد و خیال هواداران این تیم را راحت کرد. در پاسخ فیفا عنوان شده که با توجه به شرایط نیمه‌تعطیل فیفا و حجم بالای درخواست‌ها، با توجه به اینکه آنها هنوز نتوانسته‌اند پاسخی دقیق به این درخواست پرسپولیس بدهند، این باشگاه نباید نگران زمان اعلام‌شده در احکام باشد و قطعا زمان بیشتری در اختیار سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین شرایط نیمه‌تعطیل ادارات، فعالیت باشگاه پرسپولیس به حداقل رسیده و عملا دست مدیران این باشگاه برای پیگیری امور و رتق و فتق اوضاع بسته است. در این بین مدیران پرسپولیس و هواداران نگران برخی موارد ازجمله بدهی‌های سنگین به بازیکنان و مربیان خارجی هستند و همچنین سرنوشت لیگ برتر و ادامه یا تعطیلی لیگ نوزدهم هم یکی دیگر از دغدغه‌های این روز‌های سرخ‌ها به شمار می‌رود.

پاسخ فیفا: نگران زمان پرداخت بدهی‌ها نباشید

باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده باید مبالغی را بابت طلب سرتن چوک و گابریل به حساب خارجی‌های اسبق خود واریز کند، اما با توجه به شرایط اقتصادی این روز‌های پرسپولیس، مدیران باشگاه در نامه‌ای به فیفا خواستار آن شدند که این مبلغ از محل درآمد‌های سرخپوشان در فیفا کسر و به حساب این نفرات واریز شود.

فیفا پنجشنبه به این درخواست باشگاه پرسپولیس پاسخ داده و در آن عنوان شده که با توجه به شرایط نیمه‌تعطیل فیفا و حجم بالای درخواست‌ها، با توجه به اینکه هنوز نتوانسته‌اند پاسخی دقیق به این درخواست پرسپولیس بدهند، این باشگاه نباید نگران زمان اعلام‌شده در احکام باشد و قطعا زمان بیشتری در اختیار سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

فیفا در این نامه عنوان کرده در جریان پیگیری‌های سرخپوشان درخصوص این پرونده‌ها هست و با توجه به اینکه نتوانسته پاسخی به این پیگیری‌ها بدهد، این زمان را برای پرسپولیس در نظر می‌گیرد.

منبع: فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا بدهی پرسپولیس پرسپولیس فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق

به گزارش همشهری آنلاین تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

کد خبر 846515 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم