Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:03:14 GMT

از اقدامات جهادی عکس بگیرید، جایزه بگیرید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۱۳۲

از اقدامات جهادی عکس بگیرید، جایزه بگیرید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: مسابقه جهادگران بی‌نشان با موضوع تهیه عکس و فیبم از اقدامات جهادی درمقابل ویروس کرونا برگزار توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز می‌شود.

او افزود: شهروندان با تهیه عکس و فیلم به‌ صورت حرفه‌ای یا موبایلی از انجام امور خیر خود یا دیگران در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و مبارزه با آن و ارسال این آثار به دبیرخانه جشنواره، به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، واحد۴ در این مسابقه شرکت کرده و برنده جوایز نفیس ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه گفت: شهروندان همچنین می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸در پیام رسان ایتا ارسال کنده.

او در تشریح موضاعات آثار افزود: خدمات رسانی، ضدعفونی معابر و خودروها، توزیع اقلام بهداشتی، تولیدات فرهنگی و آموزشی، تولید و توزیع ماسک و مواردی از این دست از جمله موضاعات تهیه عکس و فیلم توسط شهروندان است.

رحمانی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ۹۹ است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات و عالیات خدمت رسانی ضدعفونی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد

چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه جایزه کتاب سال از ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. همچنین کتاب‌های ارسالی نباید کمک درسی و عکس‌برداری‌شده باشند.

لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و و همه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با «جایزه جلال آل احمد»، «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» و «جایزه ملی کودک و نوجوان» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

براساس این فراخوان، فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. کتاب‌های دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵) ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۲۷۱ تا ۲۷۸ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است