Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تلاش‌های فراوان سیستم آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد.

باب الله حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برخی اقدامات و تمهیدات دانشگاه در زمینه آموزش مجازی گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به بخشنامه‌ها و تأکیدات مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و ریاست دانشگاه با تلاش‌های فراوان صورت گرفته سیستم آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیاتی مطرح کرد: در این سیستم امکان برگزاری ۳۰ کلاس مجازی همزمان با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر مهیا شده است ودر این رابطه، راهنمایی‌های لازم به صورت کامل و تصویری در خصوص کار با سیستم LMS نیز برای اساتید و دانشجویان گرامی در سایت گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس http://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریزتصریح کرد: اساتید و دانشجویان پس از مطالعه فایل‌های راهنما چنانچه مشکلی در کار با سیستم داشته باشند میتوانند با کارشناسان IT دانشکده مربوطه تماس گرفته و یا مشکلات خود را با ایمیل vut@tabrizu.ac.ir مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه تبریز کرونا ویروس تعطیلی دانشگاه دانشگاه تبریز آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعاتی پس پخش تصاویر ویدیویی از آسمان اصفهان، خبرگزاری های مختلف از جزئیاتی در این باره اطلاع رسانی کردند. ابتدا فارس،مهر و صدا و سیما از شنیده شدن انفجارها گفتند و سپس خبرگزاری ایرنا از به کار افتادن سامانه ضدهوایی خبر داد. سپس چند ثانیه از لغو پروازها در کشور خبر داد و همزمان رسانه‌های آمریکایی اخبار عادی خود را قطع و به ماجرای ویدیوها از آسمان اصفهان اخباری رفتند اما همچنان خبری رسمی در این باره و علت اتفاقات رخ داده مخابره نشده است.

تنها حسین دلیریان سخنگوی سابق سازمان فضایی کشور در توییتی از سرنگونی چند ریزپرنده در آسمان کشورمان خبر داد و خبرنگار فارس در اصفهان هم منشاء صداها را از اطراف پایگاه شکاری این شهرستان و احتمالا عملکرد سامانه پدافندی اعلام کرد.

همچنین صداهایی از آسمان تبریز مخابره شد که چند ثانیه منشاء آنها را عملکرد ضدهوایی اعلام کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896907

دیگر خبرها

  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد