Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضای مجازی صداوسیما از "چارسو" رونمایی کرده و کار دیگری به نام "جزیره" را در دستور کار دارد تا بعد از ساخت برنامه، تنور سریال‌سازی را در فضای مجازی داغ نگه دارد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امین امانی کارگردان سریال چارسو درباره این سریال که به فضای مجازی صداوسیما آمده، گفت: سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، در 13 قسمت  از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از روز گذشته ساعت 15:15 آغاز کرده است در هر قسمت سریال چارسو یک موضوع مطرح و دوران‌های مختلف به ان پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان تصریح کرد: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان‌هایی که در حدود دوماه تصویربرداری کرده‌ایم در آن‌ روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و ... پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

وی افزود: برای مثال ما «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز یافته است.

امانی عنوان کرد: یوسف صیادی، نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، رامین ناصر نصیر، شراره رخام، عباس جمشیدی فر، سروش جمشیدی، محمد شیری، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، عباس محبوب و...  از جمله بازیگران این سریال‌اند.

کاندیدای سیما در رمضانِ تلویزیون/ اصرارهای نافرجام برخی برای تعطیل شدن تلویزیون و سریال‌سازی در 1399نگاهی به مشکل سریال‌سازی تلویزیون از نگاهِ عبدالرضا اکبری/ عواملی که به جای کیفیت، دغدغه با عجله رسیدن به آنتن را دارندسهم نوجوانان از نوروز تلویزیون چقدر بود؟

برخی عوامل این سریال عبارتنداز: تهیه کننده: روشان امیری٫ نویسندگان : کریم خودسیانی و حمزه صالحی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی،مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح گریم: پرشینگ بهرامی ،طراحی لباس: روشان امیری،مدیر تولید: مهران علیزاده،تدوین: امین‌امانی و... .

امین امانی به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده»را نیز به پایان رسانده است. همچنین فیلمنامه سریال «جزیره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی توسط کیاوش زارع طلب درحال نگارش است که این کار نیز قرار است از معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش شود.

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی رسانه ملی سریال ایرانی رسانه ملی فضای مجازی امین امانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»

 این شب‌ها آنتن شبکه یک به پخش فصل پنجم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی اختصاص یافته؛ سریالی که فصل اول آن سال ۹۷ روی آنتن رفت تا امسال هر فصل این مجموعه از تلویزیون پخش شده و جز پرمخاطب‌های تلویزیون بوده؛ با گذشت ۱۲ قسمت این سریال؛ گفته شده است که جدیدترین سریال آقاخانی پربیننده شده است. البته باید توجه داشت که این سریال زمانی روی آنتن می‌رود که دیگر شبکه‌های تلویزیونی سریال‌های قابل توجهی ندارند و حتی پخش «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی هم نتوانسته بیننده‌های تلویزیون را راضی نگه دارد.


۱۲ قسمت پخش با ۴۱ درصد بیننده

ابتدا قرار بود فصل پنجم «نون. خ» برای نوروز روی آنتن برود؛ بعدتر عنوان شد که فصل چهارم «زیرخاکی» آماده شده، سریالی که در سکوت خبری پیش رفت و سریال جلیل سامان با بازی ژاله صامتی و پژمان جمشیدی روی آنتن رفت. حالا طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌ها قرار دارد. به نظر می‌رسد.
این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی شد.

یک حاشیه کوچولو

در یکی از سکانس‌های سریال «نون خ» فرد به ظاهر دامپزشکی نشان داده می‌شود که هیچ تخصصی ندارد و فقط به حیوانات علاقمند است و متاسفانه گرفتار مصرف مواد مخدر است و گفته شده که این فرد کرمانی است و به همین دلیل اهانت به مردم شریف کرمان صورت گرفته است.

مهدی فرجی از سوء تفاهمات ایجاد شده ابراز تاسف کرد و ضمن ادای احترام به مردم شریف کرمان تاکید کرد که سازندگان سریال «نون خ» هرگز و به هیچ عنوان قصد جسارت به ارزش‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی از جمله مردم عزیز استان کرمان را ندارند. نوشت: «همه قصد ما از ساختن سریال «نون خ» این است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگ غنی و متعالی اقوام را به تصویر بکشیم و یک همدلی بین اقوام و قومیت‌های ایران نشان بدهیم و به واسطه این ظرفیت بتوانیم ضمن ارتقاء فرهنگی لحظات بسیار خوب و نشاط آور و سرگرم‌کننده‌ای را برای مردم عزیزمان ایجاد کنیم و در عین حال مخاطبان را با این ظرفیت‌های غنی قومیت‌های عزیز آشنا کنیم و محبت و همدلی و صمیمیت را بین آحاد مردم ایران ایجاد کنیم.»

منبع: همشهری آنلاین

tags # نون خ ، سعید آقاخانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • اشک ریختن جواد رضویان برای کاری که نصرالله رادش برایش کرد (فیلم)
  • (ویدیو) معرفت نصرالله رادش اشک جواد رضویان رو درآورد
  • اشک ریختن جواد رضویان برای کاری که نصرالله رادش برایش کرد | ویدئو
  • (ویدئو) بغض و اشک ریختن جواد رضویان به خاطر نصرالله رادش
  • ببینید | بغض جواد رضویان به خاطر نصرالله رادش در برنامه صدا و سیما
  • ببینید | ماجرا کتک‌خوردن سلحشور در سریال یوسف پیامبر
  •  پسر امین حیایی: پدرم تا کی می‌تواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟
  • دارار حیایی پسر امین حیایی: پدرم تا کی می‌تواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟