Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:15:58 GMT

پشت خط زن فرانسوی به تیم والیبال الریان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۳۷۱

پشت خط زن فرانسوی به تیم والیبال الریان پیوست

پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال فرانسه به تیم الریان قطر پیوست.

به گزارش  "ورزش سه" به نقل از فارس، آنتونین روزیه، پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال فرانسه با عقد قراردادی راهی لیگ قطر و تیم الریان شد. این بازیکن سابقه 10 سال حضور در تیم ملی کشورش را دارد و یکی از ستاره های  والیبال فرانسه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزیه سابقه حضور در کشورهای روسیه، ترکیه و ژاپن را هم دارد. وی در فصل 2018-2019 با تیم تورای آروز مدال نقره کاپ امپراتوری ژاپن و در فصل 2014-2015 با تیم زراعت بانک مدال برنز لیگ ترکیه را کسب کرد.

 

روزیه همراه با تیم ملی کشورش مدال طلای لیگ جهانی و قهرمانی مردان اروپا در سال 2015 را هم به دست آورده است.

 

والیبال تیم ملی والیبال فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال فرانسه والیبال فرانسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ تروسیه، سرمربی فرانسوی که سال گذشته هدایت ویتنام را بر عهده گرفته بود، پس از دو باخت متوالی برابر اندونزی و قرار گرفتن در رده سوم گروه F مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از سمت خود برکنار شد.

ویتنام پیش از این هرگز در جام جهانی حضور پیدا نکرده است، اما با افزایش نمایندگان آسیا در جام جهانی 2026 به 8 تیم، امیدها زیاد بود که سرمربی سابق تیم ملی ژاپن بتواند این کشور را به سمت صعود به جام جهانی هدایت کند.

اما شکست در دو بازی متوالی باعث شد که ویتنام چهار امتیاز از اندونزی رده دومی عقب بیفتد. این تیم حالا باید در دو بازی آینده خود نقابل فیلیپین و عراق پیروز شود و امیدوار باشد که اندونزی نتواند سه امتیاز از دو بازی باقیمانده خود در این دور کسب کند.

لازم به ذکر است که تیم‌های اول و دوم 9 گروه از مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیا به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و در حال حاضر عراق با پیروزی 5-0 برابر فیلیپین یکی از دو جواز صعود به دور بعد را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی