Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:55:05 GMT

به رئال مادرید مجازی خوش آمدید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۳۷۲

به رئال مادرید مجازی خوش آمدید

مارکا در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که زین‌‌الدین زیدان در یک کنفرانس ویدیویی با حضور همه بازیکنان شرکت کرده و آخرین وضعیت آنها را جویا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا چاپ مادرید اسپانیا در تازه‌ترین شماره خود عکس روی جلدش را به کنفرانس ویدیویی زنده زین‌الدین زیدان سرمربی رئال با تمام بازیکنان این تیم اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بازیکنان رئال مادرید از زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابتهای فوتبال در اسپانیا تعطیل شده و به خانه فرستاده شدند تا پیش از ابتکار زیدان دیگر با هم ملاقات نکرده بودند. به گزارش مارکا زیدان دیشب این تماس ویدیویی را برقرار کرده تا هم از نزدیک ببیند که تک‌تک بازیکنانش با شرایط قرنطینه چه می‌کنند و از چه وضعیتی برخوردارند و هم فرصتی فراهم کند تا همه تیم بار دیگر همدیگر را ببینند.

 

مارکا البته می‌گوید این کنفرانس ویدیویی تنها برای اطلاع از وضعیت فعلی بازیکنان و در سطح فردی برقرار شده و در آن درباره تاکتیک یا دیگر مسائل فنی فوتبال صحبتی نشده است.

 

قصد زیدان از ترتیب دادن این کنفرانس ویدیویی مشترک این بوده که به بازیکنانش یادآور شد که در هر شرایط یک گروه و یک تیم هستند. زیدان به گزارش مارکا در این کنفرانس ویدویی از شاگردانش خواسته که جویای حال هم باشند و در صورتی که کسی به حمایت یا کمک نیاز داشته باشد، برای همیاری و کمک به او آماده باشند.

 

مارکا می‌گوید بررسی وضعیت بازیکنان رئال در قرنطینه از طرف زیدان تنها به این اقدام ابتکاری خلاصه نمی‌شود. او از طریق گرگوری دوپونت که برنامه آمادگی جسمانی بازیکنان رئال را طراحی کرده از مدتی پیش وضعیت آمادگی جسمانی آنها در قرنطینه را رصد کرده است.

 

زیدان دیشب فارغ از آمادگی جسمانی و بدنی بازیکنانش قصد داشته با استفاده از فناوری کنفرانس ویدیویی که این روزها شرکتها و کسب و کارهای مختلف در گوشه و کنار دنیا مشغول استفاده از آن هستند، اولا آنها را مستقیما ببیند و از شرایط روحی- روانی‌شان بدون واسطه آگاه شود و هم فرصتی بوجود بیاورد تا شاگردانش بتوانند با یکدیگر ملاقات کرده و فراموش نکنند که بازیکنان رئال مادرید هستند.

 

نکته جالبی که مارکا به آن اشاره کرده این است که در میان  بازیکنان رئال که هر کدام با لباسهای مختلفی در این کنفرانس شرکت کردند تونی کروس تنها ستاره‌ای بوده که با پوشیدن لباس کامل رئال ظاهر شده.

 

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید کنفرانس ویدیویی بازیکنان رئال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است

رائول گونزالس معتقد است جود بلینگام قابلیت رسیدن به جایگاه زیدان را دارد اما هنوز به آن نرسیده است.

طرفداری | رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید و مربی تیم ب کهکشانی ها مقایسه بلینگام با زین الدین زیدان را اشتباه دانست.

به گزارش اتلتیک، امشب مراسم اهدای جوایز لوریوس 2024 برگزار می شود و در همین راستا جمعی از بزرگان فوتبال در کنفرانسی خبری حاضر شده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند. از زمان انتقال جود بلینگام به رئال مادرید و پس از عملکرد درخشان این بازیکن، بسیاری او را با زین الدین زیدان مقایسه می کنند. البته این مقایسه از نظر رائول گونزالس اشتباه است. او در این مورد گفت:

فکر می کنم این مقایسه ها اشتباه هستند. زیدان یک اسطوره است و بلینگام قابلیت های لازم برای تاریخ سازی را دارد اما به نظرم این دو متفاوت هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس