Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال دانلود هک کلش هستید؟

سایت‌های ایرانی زیادی وجود دارند که این امکان را به دوستداران بازی‌های کامپیوتری می‌دهند تا همیشه به‌روز باشند و تمام بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کنند. البته، در بسیاری از این وب‌سایت‌ها امکان دانلود رایگان وجود نداشته و کاربران مجبور هستند برای هر بار دانلود به سایت موردنظر پول پرداخت کنند و هزینه این خدمات هم معمولا بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما، خبر خوب این است که امکان دانلود هک کلش‌ آف‌کلنز (Clash of Clans) در برخی از سایت‌های ایرانی معتبر فراهم شده است.

بازی محبوب کلش تقریبا هر 45 روز یک آپدیت جدید روانه بازار می‌کند که در این آپدیت تمام باگ‌ها به علاوه امکان هک کلش از بین می‌رود. اما، وب‌سایت کینگ‌تونت علاقمندان این بازی محبوب را نا امید نکرده است و با هر آپدیت جدید کلش، یک نسخه هک جدید را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه‌های هک بازی در این وب‌سایت به صورت کاملا رایگان برای اولین بار در بین سایت‌های ایرانی فراهم است. دیگر نیاز نیست برای دانلود هک کلش هزینه زیادی بپردازید، زیرا در وب‌سایت کینگ‌تونت امکان دانلود نسخه‌های هک بازی‌های مختلف کاملا رایگان است.

جزئیات نسخه‌های دانلود هک کلش

بازی کلش‌آف‌کلنز محبوب‌ترین بازی استراتژیک است که با امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل‌پلی پیشتاز بازی‌های اندرویدی به شمار می‌رود. این بازی بیشترین دانلود منحصربفرد را نیز به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران مختلف در گوگل‌پلی دانلود شده است. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که همه‌چیز واقعی به نظر برسد و امکان تقلب در آن به صفر نزدیک است. اما، حتی برای چنین بازی‌هایی که تمام تلاش خود را می‌کنند تا امکان تقلب را به صرف برسانند، فرصت هک یا تقلب فراهم است که البته در نوع خود برای طرفداران این بازی، بسیار لذتبخش است.

در نسخه‌های هک همه‌چیز بی‌نهایت است و محدودیت زمانی برای ساخت سربازان وجود ندارد. نسخه هک این بازی کاملا مستقل از بازی کلش‌آف‌کلنز اصلی بوده و هرگز آسیبی به آن وارد نمی‌شود. در نسخه‌های هک قبلی که در سایت‌های مختلف بارگذاری می‌شد، سرورهای اصلی بازی آن را شناسایی و آن را به همراه نسخه اصلی کاربر مسدود می‌کردند. موضوعی که موجب نگرانی بسیاری از کاربران کلش شده بود و کمتر کسی به نسخه‌های هک بازی اطمینان می‌کرد.

 

چند نکته قبل از دانلود هک کلش  

توجه داشته باشید که ربات‌های تقلب‌یاب کلش به طور سختگیرانه به دنبال سرورهای تقلبی این بازی محبوب هستند. از همین رو، توصیه می‌شود خیلی کم در نسخه‌های هک بازی آنلاین باشید و تنها زمانی این‌کار را انجام دهید که نیاز به ساخت سرباز یا وسایل جدید دارید. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه از آخرین نسخه‌های هک بازی استفاده کنید؛ چراکه ممکن است از سوی ربات‌های کلش شناسایی و بن شوید. برخی از وب‌سایت‌ها نظیر وب‌سایت King2net مرتب در حال چک کردن سرورها هستند و پس انتشار یافتن نسخه‌های جدید توسط هکرها، به سرعت در وب‌سایت خود بارگذاری می‌کنند.

نکته بعدی که بسیار مهم است توجه به سرورهای بازی است. همانطور که می‌دانید گاهی اوقات سرورهای بازی آفلاین شده و بازی از دسترس خارج می‌شود. نگران نباشید؛ در صورت آفلاین شدن سرورها آسیبی به بازی اصلی شما نمی‌رسد. البته، قبل از دانلود نسخه‌های هک، بهتر است از وضعیت سرورها مطلع شوید. وب‌سایت کینگ‌تونت وضعیت تمام سرورها را در سایت خود قرار داده و شما می‌تواند از وضعیت آفلاین یا آنلاین بودن آن‌ها مطلع شوید.

و نکته آخر این‌که ممکن است نحوه استفاده از کدهای کلش‌آف‌کلنز در نسخه‌های جدید متفاوت باشد. از این رو، توصیه می‌شود قبل از دانلود هک کلش از نحوه استفاده آن مطلع شوید. شما می‌توانید برای آگاهی از نحوه عملکرد کدها به پست‌های اختصاصی وب‌سایت کینگ‌تونت مراجعه کرده و تمام نکات آموزشی در خصوص آن را یاد بگیرید. لازم به ذکر است تمام نسخه‌های هک بازی در این وب‌سایت بدون روت بودن گوشی و تبلت فعال می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن‌های کاربردی به ساده‌ترین شکل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان ارتباط با دورترین نقاط جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتساپ فراهم است. این شبکه‌های اجتماعی برای راحتی کاربران و ارائه خدمات گسترده، ماهانه چندین بار نسخه‌های به‌روزرسانی منتشر می‌کنند. این نسخه‌ها در گوگل‌پلی قابل دانلود هستند؛ اما، از آنجایی که تحریم‌های بین المللی باعث شده است تا بسیاری از کاربران ایرانی امکان دسترسی به نسخه‌های بروز شده را نداشته باشند، وب‌سایت کینگ‌تونت علاوه‌بر دانلود هک کلش امکان دانلود اینستاگرام ، واتس‌آپ و سایر اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان فراهم کرده است.

معمولا، اینستاگرام هر ماه، چندین نسخه به‌روزرسانی‌شده منتشر می‌کند که در هر کدام قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌شود. البته، بیشتر این نسخه‌ها به‌منظور رفع باگ‌ها و مشکلات سرورها منتشر می‌شوند که دانلود آن‌ها برای کاربرانی که از مشکل سرور رنج می‌برند، ضروری است. همچنین دانلود واتساپ نیز در این وب‌سایت امکان‌پذیر است. پیام‌رسان واتساپ پس از فیلترینگ تلگرام تبدیل به محبوب‌ترین پیام‌رسان نزد اغلب ایرانی‌ها شده است. سرعت انتقال پیام در واتساپ بسیار بالا است و کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن فایل‌های خود را به یکدیگر ارسال کنند.

واتساپ آبی   

یکی دیگر از نسخه‌های تعدیل‌شده و غیر رسمی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان که طرفداران زیادی پیدا کرده است، واتساپ آبی می‌باشد. البته، غیررسمی بودن این نسخه به این معنا نیست که امنیت نسخه اصلی واتساپ را نداشته باشد. در واقع این نسخه از واتساپ به صورت پرو و حرفه‌ای بوده و نسبت به نسخه اصلی خود دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری است. پیش از این امکان آنلاک‌ کردن اپلیکیشن واتساپ وجود نداشت. اما، توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان برای رقابت با تلگرام و سایر پیام‌رسان‌ها این قابلیت را برای کاربران فراهم کردند. برای دانلود واتساپ آبی می‌توانید به وب‌سایت کینگ‌تونت مراجعه کنید.

سخن پایانی

وب‌سایت کینگ‌تونت یکی از بهترین منابع اینترنتی ایرانی برای دانلود انواع بازی‌ها به همراه نسخه‌های هک شده‌ آن‌ها می‌باشد. تا پیش از اینکه وب‌سایت کینگ‌تونت امکان دانلود رایگان نسخه‌های هک کلش را فراهم کند، کاربران مجبور بودند برای دانلود آن به سایت‌های مختلف پول پرداخت کنند. شما در این وب‌سایت که از طریق آدرس : https://king2net.com قابل دسترسی می باشد می‌توانید نسخه‌های هک کلش و سایر بازی‌های محبوب را به صورت رایگان دانلود و از قابلیت‌های جدید آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی پرو پول فیلترینگ هکرها وب سایت دانلود هک کلش امکان دانلود برای دانلود کلش آف کلنز سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان پایان یافت.

آبی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی اندکی تغییر مسیر داد و همین کافی بود تا جعفرپور نتواند واکنش درستی روی این صحنه داشته باشد و توپ وارد دروازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و وحید کاظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. خود محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرادمند دقیقه ۷۷ بازی توانست با ضربه سر گل سوم استقلال را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه بازی، فراز امامعلی بازیکن شمس آذر توانست در دقیقه ۸۳ گل اول این تیم را بزند. فخریان در دقیقه ۸۵ بازی توانست کل دوم را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع استقلال به پایان رسید.  

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. شمس آذر نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه