Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۹۸.۸ درصد جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان غربالگری شده‌اند‌.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده است و تقریباً همه مردم به‌نحوی درگیر موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 80 درصد بیماران تنفسی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند

سیدمحمد هاشمی شهری اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های نظام سلامت برای  شکست کوروناست و  مردم همراهی خوبی داشتند ولی با رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه شاهد روزهای بهتر در زمینه قطع زنجیره انتقال خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از 30 نفر از کادر درمان در نقاهتگاه زاهدان مستقر و در حال ارائه خدمات به بیماران ترخیص شده از بیمارستان هستند.

هاشمی شهری اظهار داشت: کرونا همچنان در کمین است  و مراقبت از اصول اساسی است و  زمانی به ثبات کامل خواهیم رسید که طی یک دوره متوالی هیچ مورد مثبت آزمایشگاهی در استان و کشور نداشته باشیم.

افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به 99 درصد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: تاکنون با غربالگری یک میلیون و 280 هزار و 209 نفر از هم استانی‌ها در مجموع بیش از  98.8 درصد از جمعیت زیرپوشش این دانشگاه غربالگری شده‌اند.

وی افزود: همچنین بیش از  69 هزار نفر با  مراجعه به سامانه salamat.gov.ir به صورت خوداظهاری اطلاعات خود را وارد کرده‌اند که معادل حدود 15 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد