Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:00:47 GMT

مبارزه با سرقت و قاچاق در صدر اولویت های پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۵۸۴

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: ما در سال ۹۹ نگاه به اهداف بلندی داریم که پلیس پایتخت برای خود ترسیم کرده است. در رأس این اهداف ارتقای امنیت جامعه در اولویت کاری ما قرار دارد.

اخبار اجتماعی -فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: سال ۹۸ سالی سخت و پرمشغله برای پلیس پایتخت بود که البته پیش بینی می‌کنیم سال ۹۹ هم با توجه به درگیری برای شیوع کرونا سالی سخت و پرمشغله حتی بیشتر از سال قبل برای ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تخریب‌های معاندین و دشمنان اهمیتی نمی‌دهیم

وی افزود: هر زمان که فعال و تأثیرگذار باشیم معاندین و دشمنان شروع به تخریب تو می‌کنند و این موضوع را بارها در زمینه پلیس پایتخت از سوی معاندین دیده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما در مجموعه پلیس پایتخت نگاه نمی‌کنیم این افراد چه می‌گویند و چه تخریب‌هایی علیه ما دارند، تکلیف و مأموریت ما روشن است و وظیفه مان را به خوبی انجام می‌دهیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: اینکه در بخش رضایتمندی پلیس تهران بزرگ در صدر سازمان‌ها و نهادها در پایتخت قرار گرفته ایم جایزه‌ای است که از اعتماد مردم گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اهداف و اولویت‌های پلیس پایتخت در سال ۹۹ گفت: مأموریت‌های پلیس زیاد و متنوع است اما بحث مبارزه با سرقت، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همچنین مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های ما در پلیس پایتخت است.

به دنبال کاهش تلفات انسانی در تصادفات هستیم

سردار رحیمی گفت: همچنین کاهش تلفات انسانی در مباحث ترافیکی و تصادفات جزو از دیگر اولویت‌های پلیس است.

وی ادامه داد: پلیس‌های تخصصی ما با توجه به ماموریت‌هایی که دارند هر کدام برای سال ۹۹ اولویت‌های خودشان را تعیین کردند و برنامه دارند.

شهادت سردار سلیمانی؛ تلخ‌ترین خاطره سال ۹۸

سردار رحیمی به شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بدترین و سخت‌ترین خاطره مجموعه پلیس پایتخت مربوط به شهادت حاج قاسم سلیمانی بود. این خاطره‌ای بود که تا ۴۰ روز اشک را از چشمان ما جدا نکرد. سردار سلیمانی انسان بزرگی بود که ایران و به تبع آن جامعه جهانی از وجودش محروم شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایتخت سرقت قاچاق قاچاق مواد مخدر مبارزه با قاچاق کالا پلیس پایتخت سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت