Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزپور از کمک ۸۰میلیون ریالیاداره اوقاف و امورخیریه عباس آباد به ستاد مقابله با کرونا این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ دستگاه تب‌سنج به ارزش ۵۰میلیون ریال به شبکه بهداشت عباس آباد اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ابراهیم عزیزپور» امروز(۱۶فروردین) با اشاره به ضرورت مقابله با ویروس کرونا و انسجام همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها برای شکست این ویروس، به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان عباس‌آباد بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان بصورت روزانه ضدعفونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه عباس آباد افزود: پس از تعطیلی زیارت اماکن متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، خادمین این اماکن به جمع رزمندگان جبهه سلامت پیوستند و اقدام به تولید ماسک و ضدعفونی خیابان های سطح شهر کردند.

 

وی از کمک 80میلیون ریالی این اداره به ستاد مقابله با کرونا عباس آباد خبر داد و گفت: 2 دستگاه تب‌سنج به ارزش 50میلیون ریال به شبکه بهداشت شهرستان اهدا و مبلغ 30 میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه ماسک و موادهای ضدعفونی کننده به ستاد مقابله به ویروس کرونا شهرستان عباس‌آباد اهدا شده است.

 

عزیزپور گفت: برای تهیه ماسک و ضدعفونی بقاع متبرکه با خادمین اماکن مذهبی شهرستان عباس‌آباد هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان همکاری لازم صورت گیرد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی امامزادگان تب سنج دوخت ماسک مواد ضدعفونی مقابله با کرونا ستاد مقابله ویروس کرونا عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارتقای ۱۶ برابری درآمدهای موقوفات ظرف پنج سال گذشته خبر داد و گفت: با هدف مردمی سازی موقوفات ۱۷ امین موقوفه را جذب و اکنون مشغول فعالیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌های اخیر به لطف خدای متعال و تلاش همکاران در شهرستان‌های استان، ظرفیت قابل توجهی برای کمک به تولید و توسعه استان ایجاد شده است و اکنون اوقاف زنجان توان سرمایه‌گذاری با رقم‌های قابل توجهی را دارد. علی‌رغم همراهی مدیران استانی و حمایت‌های آنان، متأسفانه گاهی برای انجام طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با موانع جدی روبه‌رو می‌شویم.

وی ادامه داد: اخیراً جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد و ظرفیت‌های اوقاف زنجان برای این معاونت تبیین شد که خوشبختانه این معاونت علاقه‌مند شد همکاری خوبی را با اوقاف برای سرمایه‌گذاری آغاز کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید با توجه به ظرفیت‌های موجود در اوقاف و البته به شرط همکاری و همراهی مدیران استانی که باعث رفع موانع مختلف تولید و سرمایه‌گذاری شود کاملاً قابل دستیابی است. مجموع درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان از 7 میلیارد تومان در سال 98 به بیش از 115 میلیارد تومان در سال گذشته رسید که از رشد 16 برابری در پنج سال حکایت دارد  و سال گذشته در میزان رشد درآمد در کشور توانستیم  با 437 درصد رشد ، رتبه نخست را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون رویکرد اوقاف چه در سطح کشوری و استانی از اجاره داری اراضی و املاک موقوفه به اجرای مستقیم طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و اجرای طرح با رویکرد دانش‌بنیان و همچنین مشارکت دادن مردم در اداره موقوفات تغییر پیدا کرده است.

کرمی با بیان اینکه هدف ما این است در راستای مشارکت دادن مردم برای رونق اقتصاد طبق فرمایشات رهبری حرکت کنیم، گفت: یک هزار و 200 نفر به‌عنوان امین موقوفات در سطح کشور جذب و مشغول فعالیت شده‌اند که 17 نفر از این امین موقوفات مردمی نیز در سطح استان زنجان فعال هستند و در صورتی که بتوانند ظرفیت‌های موقوفات را فعال کرده و با استفاده از روش‌های نوین و  بهره‌وری و درآمد موقوفات را به میزان قابل توجهی افزایش دهند حق الزحمه آنان طبق قوانین موجود از همین درآمدها پرداخت می‌شود.

وی از ورود سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی به موقوفات خبر داد و گفت: از این ورود استقبال می‌کنیم و در پی استفاده از ظرفیت این بخش در فعال‌سازی و ارتقای موقوفات هستیم؛ در استان زنجان بیش از 2800 موقوفه و 132 امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد که حدود 1500 مورد از موقوفات مسجد، حسینیه، تکیه یا مکان مذهبی مشابه است و نزدیک 1300 موقوفه باقیمانده اکثرا اراضی کشاورزی دیمی و اندک آبی است و موارد کمی نیز واحد‌های تجاری و مسکونی وقفی یا احداث شده در اراضی موقوفه است که در بازه‌های زمانی مختلف از طریق مزایده به بهره‌برداران بخش خصوصی واگذار شده و 50 درصد درآمد آ‌ن‌ها صرف اجرای نیات واقفان و الباقی نیز برای حفظ و نگهداری موقوفات هزینه و ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیات واقفان اجرا شود
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • درآمد موقوفات زنجان به ۱۱۵ میلیارد تومان رسید
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • نصف استان کرمان وقف است