Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در تابستان 2019 به نیمار قول داد که چه در این تابستان یا تابستان بعدی، حتما او را به خدمت خواهد گرفت و به این وسیله مانع از پیوستن ستاره برزیلی به رئال مادرید شد.

طرفداری- در تابستان 2019، نیمار در آستانه بازگشت به بارسلونا قرار داشت اما در عین حال او به رئال مادرید نیز نزدیک بود. رئال مادرید به لطف روابط خوبش با ناصر الخلیفی، قصد داشت نیمار را به سانتیاگو برنابئو بیاورد اما در نهایت چنین چیزی محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، با وجود علاقه رئال مادرید، تمایل نیمار بازگشت به بارسلونا بود و در همین راستا بارسا تمام تلاشش برای بازگرداندن نیمار را به کار گرفت. بارسلونا در تابستان 2019 به نیمار قول داد که در این پنجره یا پنجره تابستانی بعدی وی را جذب خواهد کرد و برای آزاد کردن این ستاره 28 ساله برزیلی از زندان طلایی ناصر الخلیفی، هر کاری بتواند انجام خواهد داد. بارسلونا با قولی که به نیمار داد، باعث شد تا دست رئال مادرید از جذب او کوتاه شود. نیمار از حضور در پاری سن ژرمن خسته شده و می‌خواهد به بارسلونا بازگردد، اتفاقی که جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بلوگرانا آن را رد نمی‌کند.

بارسلونا حتی درباره مسائل مالی نیز با نیمار به مذاکره پرداخته بود و ستاره برزیلی حاضر بود برای بازگشت به بارسا، دستمزد خود را کاهش دهد. نیمار حتی به دنبال اجاره خانه در بارسلونا نیز بود اما با وجود این مسئله، هنوز سخت‌ترین بخش کار یعنی راضی کردن ناصر الخلیفی به فروش نیمار، بدون نتیجه باقی‌ماند تا بازگشت نیمار به بارسلونا در تابستان 2019 منتفی شود. با وجود سفر سران بارسلونا از جمله آبیدال، گرائو و بورداس به پاریس، جواب تیم پاریسی به پیشنهاد بارسلونا نه بود.

در پی این مسئله، رئال مادرید به دنبال ضربه زدن به بارسلونا برآمد و فلورنتینو پرز در تماس با ناصر الخلیفی شرایط جذب نیمار را جویا شد اما به دلیل کمبود وقت، امکان تکمیل مذاکرات وجود نداشت. بارسلونا به دنبال کمبود منابع مالی، در تابستان 2019 از فرایند جذب نیمار منصرف شد اما با قولی که به نیمار داد، از انتقال او به رئال مادرید جلوگیری کرد. حالا در تابستان 2020 با وجود بحران‌های اقتصادی ایجاد شده به علت ویروس کرونا، بارسلونا دوباره برای جذب نیمار اقدام می‌کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تابستان 2019 ناصر الخلیفی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این رئال مادرید بود که با گل دقایق پایانی جود بلینگام موفق به پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا شد. در این مطلب خلاصه بازی را مشاهده می کنید.

دانلود (67.6MB)

دیگر خبرها