Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:43:11 GMT

دانشجویان پیام‌نور مشمول حذف ترم نیستند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۷۰۵

دانشجویان پیام‌نور مشمول حذف ترم نیستند

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه مصوبه ۲۰ بندی وزارت علوم شامل حال دانشگاه پیام نور نمی‌شود، گفت: دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس‌های الکترونیکی را داراست و این زیرساخت قبل از بحران کروناویروس و همه گیری آن در سطح ایران و جهان در این دانشگاه فراهم بوده و دانشجویان این دانشگاه مشمول حذف ترم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صفی‌الله صفایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور تفاوتی با کلاس‌های حضوری معمولی ندارد و در این کلاس‌ها استاد و دانشجو ارتباطی دوطرفه دارند و دانشجو می‌تواند در کلاس‌های مجازی سوال‌های خود را مطرح کند همچنین استاد برای ارائه درس مربوطه خود با محدودیتی مواجه نیست.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان می‌توانند از سیستم کلاس‌های مجازی استفاده کنند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد، افزود: تمام زیرساخت‌های لازم و تجهیزات مورد نیاز از قبل وجود داشته و هیچ کمبود و محدودیتی در این زمینه برای دانشگاه پیام نور وجود ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با تأکید بر اینکه کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی در صورت امکان برگزاری کلاس‌های حضوری به صورت فشرده برگزار خواهند شد، خاطرنشان کرد: اگر این بیماری در کشور به گونه‌ای ادامه پیدا کند که شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری مهیا نباشد، این امکان برای دانشجویان وجود دارد که دروس عملی خود را حذف و دروس جایگزین انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی و شبکه الکترونیکی در سطح دانشگاه‌های جهان مرسوم است، گفت: این روش منجر به کاهش رفت‌وآمدها و ترافیک می‌شود و این فضا این قابلیت را داراست که هر دانشجو در منزل خود می‌تواند با استاد مربوطه ارتباط برقرار کند.

صفایی خاطرنشان کرد: کلاس‌های مجازی روشی پیشرفته محسوب می‌شوند و با توجه به شرایط فعلی کشور که درگیر بحران کروناویروس است، ضرورت ایجاب می‌کند که از روش آموزش مجازی در نظام آموزش کشور استفاده کنیم که این امر در صورت استمرار می‌تواند در بلندمدت به نفع نظام آموزشی کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حذف ترم دانشگاه پيام نور کروناویروس آموزش مجازی استانی علمی و آموزشی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی