Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری مسابقه‌ای برای ارائه ایده های برتر برای مقابله با چالش کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح شنبه در نشستی خبری که با عنوان «چالش کرونا و نهضت مردمی حل نوآورانه کرونا با اتکا به هوش جمعی» در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: همانطور که مردم عزیز می دانند شرایط امروز کشور در مقابله با کرونا و تبعاتی که این موضوع در ابعاد مختلف گذاشته، شرایط خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج بر اساس تکالیفی که بر عهده دارد موظف است در کمک به دستگاه های نظام اسلامی اقدام کند.

وی افزود: در چهل سال گذشته بسیجیان و ساختارهای مردمی کمک های شایانی در حل معضلات مختلف داشته اند و هرگاه مردم وارد میدان شده اند اقدامات شایسته ای را خلق کرده اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای در معرض کرونا در مقابله با این بیماری اقدامات شاخصی انجام داده است؛ با حضور بیش از ۵۰ هزار تیم غربالگری بسیج موفق شدیم حدود ۷۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را غربالگری کنیم.

سردار سپهر گفت: تفاهم نامه خوبی با وزارت بهداشت امضا شد که بر اساس آن بیش از ۶۰۰ هزار بسیجی در نقاط مختلف کشور برای کمک به سازمانها مختلف کشور حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: با توجه به تبعاتی که این بیماری داشته است، بر آن شدیم تا با تشکیل «ستاد رشد و نوآوری دانش‌بنیان» نسبت به فراخوانی طرح ها و ایده ها با استفاده از ظرفیت های حل مساله در سازمان بسیج و استفاده از مراکز دانش بنیان در یک مسابقه بزرگ حل مساله در کشور عمل کنیم و از همه صاحب نظران برای ارائه راه‌های عبور از این چالش نظر بگیریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: در این شرایط برای اینکه قادر باشیم از همه مراکز دانشگاهی و مردم عزیز استفاده نماییم، از همه در خواست می کنیم در عرصه های ایده های مبتکرانه، ارائه محصولات مارا یاری کنند؛ حاضر هستیم این ایده ها را در حوزه های بهداشت و درمان، مدیریت کلان، پیامدهای اقتصادی و آسیب های اجتماعی دریافت کنیم. ما به دنبال یک ساختار پدافند زیستی هم هستیم و می خواهیم در این عرصه هم از ظرفیت مردم استفاده کنیم تا قادر باشیم نظام حل المسائل لازم را داشته باشیم.

سردار سپهر اظهار کرد: چون این بیماری همچنان ادامه دارد، نیازمند یک ساختار علمی مستحکم هستیم و ستاد رشد و نوآوری در پایان کرونا هم ادامه فعالیت خواهد داد؛ این ستاد در عرصه های مختلف می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. امروز کشورهای اروپایی التماس می کنند که با وزیر بهداشت ما جلسه داشته باشند تا از تجربیات ایران استفاده کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه علاوه بر جوایزی که به ایده‌های برتر خواهیم داد، حمایت‌های همه‌جانبه‌ای را هم از ایده‌های برتر خواهیم داشت تا به محصول برسد، عنوان کرد: از همه مردم عزیزمان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بسیجیان در سراسر کشور هم با روحیه جهادی و انقلابی تلاش‌شان را ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین کروناویروس جانشین رئیس سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای جبران کمبود راننده در بخش حمل و نقل مسافری بین جاده ای به زیرمجموعه های خود در استان های سراسر کشور تکلیف کرده است که با فوریت نسبت به جذب 10 هزار راننده از طریق آگهی در ترمینال های مسافری و رسانه های مختلف اقدام کنند.

در این فیلم نکاتی مهمی در این باره مطرح شده است که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود