Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: همچنین با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مدیریت بحران دلگان سبد حمایتی بین کلیه پاکبانان، کفاش‌ها، کارگران روزمزد، خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی از عشایر و نیازمندان روستایی با کمک فرمانداری، سپاه پاسداران، گروه جهادی محمد رسول الله (ص)، خیران تهرانی و سمن‌های دلگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با وجود کمک‌های خوب خیران، کمیته امداد و بهزیستی به تامین مقطعی مقداری اقلام غذایی در این ایام بحرانی، اما هنوز بخش زیادی وجود دارند که یقینا از توجه به سفره آنان غفلت شده و یا اینکه ایام سختی را می‌گذرانند که مستلزم کمک همگان هستند.

فرماندار دلگان با اشاره به توجه خوب مردم به فرهنگ وقف و امداد از همکاری علمای شیعه و سنی تقدیر کرد.

او گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل دچار ضرر و زیان شدند و با وجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی لاز تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اما دولت تلاش کرده با حمایت‌های خود، فشار بر معیشت این افراد را به حداقل برساند و در این زمینه بسته‌های مختلفی تعریف کرده است.

شجاعی با بیان اینکه نسخه خانه نشینی بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیره کروناست، گفت: مردم ایران با تکیه بر تمدن، اعتقادات و سختکوشی ان شاالله در کنار مدافعان سلامت و مسوولان از این بحران عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه