Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از آزادسازی ۱۶ هزار و ۳۶۲ متر مربع از اراضی بستر رودخانه و جمع آوری ۶۰ مورد پل در طرقبه شاندیز خبر داد. تاریخ انتشار: 11:30 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۵۶

محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در حوزه حفظ منابع آب در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان طرقبه شاندیز عنوان کرد: در زمینه رفع تصرفات در بستر رودخانه‌ها ۱۳ پرونده مطرح شد که منجر به آزادسازی ۱۶ هزار و ۳۶۲ متر مربع از اراضی بستر رودخانه و جمع آوری ۶۰ مورد پل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: آزادسازی یک هکتار از اراضی زراعی تصرف شده قریه علی آباد قاجار چهاردانگه آزاد سازی ۳ هزار متر از بستر رودخانه شهرستان نوشهر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خصوص چاه‌های غیرمجاز نیز تعداد ۵۶ حلقه چاه مسدود و یک دستگاه حفاری توقیف شد؛ همچنین ۱۷ چاه غیرمجاز دیگر نیز شناسایی شده است.

وی در خصوص انشعابات غیرمجاز شهری و روستایی نیز گفت: تعداد ۲۰ انشعاب غیرمجاز در این خصوص قطع شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان مشهد آزادسازی رفع تصرف عمومی و انقلاب بستر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از انسداد چاه‌های غیرمجاز در رودهن خبر داد و اظهار کرد: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و با اخذ دستور قضائی در جهت صیانت از منابع آبی، ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۴۷۷ متر و آبدهی ۷ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

زحمتکش همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۵۳ هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

سرپرست امور منابع آب دماوند عنوان کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضائی در ۷ مورد چاه در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیر مجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط مأموران گشت و بازرسی توقیف و به پارکینگ تحت نظر این امور منتقل شد.

وی در پایان از همکاری ریاست محترم کلانتری‌های رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6085048

دیگر خبرها

  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ایمن سازی دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل