Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت سازمان خصوصی ترامپ در پی گسترش شیوع ویروس کرونا حدود ۱۵۰۰ کارمند خود را در آمریکا و کانادا اخراج کرده و یا به مرخصی فرستاده است.

پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در گزارشی با بیان اینکه در پی همه‌گیری ویروس کرونا و صدور دستور ماندن در خانه در سراسر جهان، اکثر هتل‌ها و باشگاه‌های خصوصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تعطیل شده است، نوشت: به گفته افراد آشنا از جمله مقامات اتحادیه هتلداران، سازمان خصوصی ترامپ، کارمندان و کارگران هتل‌ها در نیویورک، کلمبیا‏ میامی، شیکاگو، لاس وگاس‏، ونکوور و هونولولو را از کار معلق کرده یا به مرخصی فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ باشگاه و هتل‌های متعلق به ترامپ بسته شده‌اند و مابقی نیز با نیروی کم به کار خود ادامه می‌دهند.

مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از ۷ هزار تن عبور کرد. همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا نیز به رقم بی‌سابقه ۲۷۷ هزار نفر رسید.

آمریکا با فاصله بسیار زیاد، نخستین کشور جهان از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا است. مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند انتظار می‌رود در روز‌ها و هفته‌های آتی آمار تلفات و قربانیان ویروس کرونا در این کشور شاهد جهش باشد. هم اینک بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این کشور در وضعیت وخیم قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ شیوع کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • آمریکا: گستردگی شمار پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شده از سوی ایران غیرمسئولانه بود