Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدایی در خصوص وضعیت ملی پوشان کشتی ایران توضیحاتی داد.

طرفداری- قهرمان سابق کشتی جهان گفت: من فکر می‌کنم جز آمادگی ذهنی کشتی گیران که باید برای آن فکری کرد، ما زیاد از تعویق المپیک ضرر نکردیم.

مجید خدایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد تعویق یک ساله المپیک توکیو اظهار داشت:

این اتفاق واقعا غیرقابل پیش بینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا ماجرایی بود که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد، نه تنها کشتی و المپیک، بلکه اقتصاد و سیاست کل جهان را. در حقیقت یک شوک بزرگ بود. از طرفی این موضوع برای بچه‌هایی که شانس مدال المپیک داشتند و دچار مصدومیت شده بودند مثل حسن یزدانی و یا علیرضا کریمی، خوب است که فرصت بیشتری برای بهبود و رسیدن به فرم ایده آل در اختیار دارند. ضمن اینکه به خاطر مسائلی که وجود داشت، به راحتی شرایط حضور در مسابقات بین المللی را نداشتیم و این اتفاق، شرایط را تا حدودی تغییر می‌دهد.

وی افزود:

البته اینکه کشتی گیران باید یک سال دیگر منتظر المپیک باشند، شاید به لحاظ انگیزشی آنها را دچار مشکل کند. آنها کم کم در فضای تمرین المپیکی رفته بودند و این موضوع شاید روی انگیزه آنها تاثیر بگذارد که البته با برنامه ریزی می‌شود آن را رفع کرد. مطمئنا هر کسی که بتواند خودش را با شرایط موجود وفق دهد و برنامه ریزی بهتری داشته باشد، سود بیشتری خواهد برد.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در سال 2002 با اشاره به تغییرات سال گذشته فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:

فدراسیون کشتی هم سال گذشته دچار تغییر مدیریت شد و زمان کمی تا المپیک وجود داشت، حالا می‌شود برنامه ریزی بهتری برای المپیک کرد. در آن وقت تغییرات مدیریت و یک سری مسائل حاشیه‌ای و البته وضعیت اقتصادی جدید و تغییر اسپانسر، موانعی را ایجاد کرده بود، موضوع تغییرات تیم‌ها و تعمیرات خانه‌های کشتی را هم داشتیم که زمانی را به خود اختصاص داد و وقت برای المپیک کم بود. من فکر می‌کنم جز آمادگی ذهنی کشتی گیران که باید برای آن فکری کرد، ما زیاد از این تعویق ضرر نکردیم.

خدایی وضعیت تیم ملی برای حضور در المپیک را خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد:

ما در چند وزن مشکل داشتیم، بعد از مصدومیت پرویز هادی دچار نگرانی شده بودیم اما در ماه‌های گذشته چند مدعی جدید به تیم ملی اضافه شدند و امیدوارتر شدیم. امیرحسین زارع حالا در کنار پرویز هادی، مدعی تیم ملی در 125 کیلوگرم است و یا در 97 کیلوگرم درحالی که چند مدعی داشتیم، محمدحسین محمدیان هم به جمع آنها اضافه شد و این وضعیت همیشه برای کشتی ما خوب بوده و می‌تواند منجر به مدال آوری در المپیک شود چون رقابت برای تیم‌های ملی خوب است.

سرمربی تیم «تا ثبت جهانی توس» در فصل گذشته لیگ برتر کشتی آزاد در خاتمه گفت:

برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این روزها با همکاری همه و در خانه ماندن، زودتر برطرف شود و دوباره به روال عادی زندگی برگردیم. دست به دست هم می‌توانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و بار دیگر از کنار هم بودن لذت ببریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد

به گزارش قدس آنلاین با پایان یافتن مسابقات کشتی و قایقرانی انتخابی المپیک، تعداد سهمیه‌های کاروان ایران به عدد ۳۰ رسید. امروز (یکشنبه) کشتی دو سهمیه و قایقرانی چهار سهمیه به دست آوردند.

کاروان ایران تاکنون در رشته‌های کشتی (آزاد وفرنگی)، وزنه‌برداری، تکواندو، دوچرخه سواری، قایقرانی، شمشیربازی، تیراندازی صاحب سهمیه شده است.

پیش بینی کمیته ملی المپیک  این است تعداد سهمیه‌های ایران بین ۳۲ تا ۳۵ سهمیه باشد.

تعداد سهمیه‌های کاروان ایران به تفکیک رشته:

کشتی: ۱۱ سهمیه

کشتی آزاد: پنج سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم

کشتی فرنگی: شش سهمیه در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم

وزنه برداری: ۲ سهمیه

در دو وزن ۸۹ و ۱۰۲+ کیلوگرم

قایقرانی: ۴ سهمیه

رویینگ دو سهمیه  و آب های آرام دو سهمیه

تیراندازی: ۴ سهمیه

تفنگ دو سهمیه، تپانچه یک سهمیه و تراپ یک سهمیه 

تکواندو: ۴ سهمیه 

در دو وزن ۸۰ و +۸۰ کیلوگرم مردان و در دو وزن ۴۹ و ۵۷ کیلوگرم زنان

دوچرخه‌سواری: یک سهمیه

یک سهمیه در بخش جاده

شمشیربازی: چهار سهمیه

در دو بخش تیمی و انفرادی

المپیک پاریس المپیک پاریس 2024

دیگر خبرها

  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید