Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:07:50 GMT

مهاجم ترابزون‌اسپور: می‌خواهم در رئال مادرید بازی کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۹۸۲

مهاجم ترابزون‌اسپور: می‌خواهم در رئال مادرید بازی کنم

همبازی مجید حسینی در تیم ترابزون‌اسپور ترکیه به دریافت پیشنهاد رسمی از تیم رئال مادرید اسپانیا واکنش نشان داد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت 61saat ترکیه، الکساندر سورلوت گفت: هر بازیکنی می‌خواهد در تیم رئال مادرید بازی کند و من هم این‌گونه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا است اما در شرایط کنونی به تیم ترابزون‌اسپور تعهد دارم.

مهاجم نروژی تیم ترابزون‌اسپور افزود: هیچکس باور نمی‌کند اگر بگویم نمی‌خواهم در تیم‌های بزرگ بازی کنم. با این وجود اکنون با ترابزون‌اسپور قرارداد دارم و بدون توافق آنها نمی‌توانم به رئال مادرید بروم. درباره پیشنهاد رسمی بایرن‌مونیخ نیز شرایط همین‌‌گونه است. برای من مایه افتخار است که مرا با لواندوفسکی مقایسه می‌کنند. ترابزون‌اسپور برای انتقالم باید قانع شود و من به شرایط این تیم احترام می‌گذارم.

تیم ترابزون‌اسپور همچنان اجازه برگزاری تمرینات گروهی ندارد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید تیم فوتبال ترابزون اسپور رئال مادرید تیم فوتبال ترابزون اسپور تیم ترابزون اسپور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در این دیدار حساس و مهم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

بلینگام که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است، در این بازی هم بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش این تیم را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه بارسا کند و نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کند. 

این ستاره انگلیسی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال پیوست، در این فصل موفق شده 17 گل برای رئال مادرید به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان است و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. 

فان باستن که به عنوان کارشناس این بازی در برنامه Match of The Day حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این که محو درخشش این بازیکن شده است گفت:« همه باید بدانیم که بلینگام واقعا خارق العاده است.»

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)