Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:46:32 GMT

پلمب ۴۴ واحد صنفی متخلف غیرضروری در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۹۸۳

پلمب ۴۴ واحد صنفی متخلف غیرضروری در گچساران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:برای تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن گچساران در ۴۸ ساعت گذشته طرح بازدید و سرکشی از واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: اکیپی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، شهرداری با سرکشی از صنوف سطح شهر واحد‌های صنفی متخلف را شناسایی کردند.

مصطفایی عنوان کرد:این واحد‌های صنفی با وجود اطلاع رسانی‌ها و یادآوری‌های قبلی به فعالیت خود ادامه داده بودند که در هماهنگی با مقام قضایی پلمب و برای ۴۱ واحد صنفی دیگر اخطار پلمب و تعهد صادر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت سلامت مردم و افزایش احساس امنیت اجتماعی که از اولویت‌های پلیس است از عموم شهروندان خواست تا با معرفی اصناف متخلف از طریق سامانه ارتباطی۱۱۰، پلیس را در تامین هرچه بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا یاری کنند.

با تصمیم ستاد کرونا در گچساران که در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۸ اعلام شده است همه اصناف این شهرستان به غیر نانوایی ها، سوپرمارکت ها، قصابی ها، مرغ فروشی‌ها و داروخانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

۲۸ اتحادیه صنفی در گچساران فعالیت می‌کند.

بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران وجود دارد.   انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پیشگیری واحد صنفی پلمب گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری اتباع ، ۵۷ واحد صنفی در مشهد را مهر و موم کرد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: استفاده از اتباع خارجی توسط واحدهای صنفی تحت هر شرایطی در سه کیلومتری حریم مطهر رضوی تخلف و این موضوع به همه واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

محسن صیادی افزود: در پنج ماه گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ گشت مشترک بین مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حضور تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن و سایر دستگاههای نظارتی برگزار شده است.

وی بیان کرد: بازرسی از ۱۰ هزار واحد صنفی در اطراف حرم مطهر رضوی در این مدت، منجر به تنظیم بیش از ۵۵۰ فقره فرم گزارش بازرسی و ارجاع به تعزیرات حکومتی شده است.

صیادی افزود: در بازرسی ها بکارگیری نزدیک به هزار مورد تبعه غیر مجاز شناسایی و منجر به پلمب ۵۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی شده است.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد مجوز کسب دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • بکارگیری اتباع ، ۵۷ واحد صنفی در مشهد را مهر و موم کرد