Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی گفت: مردم نیکوکار خراسان جنوبی در جشن نیکوکاری بیش از ۵ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به نیازمندان این استان کمک کرده‌اند.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به برگزاری هفته نیکوکاری در  سال جاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم»، گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت مسائل بهداشتی، جشن نیکوکاران از روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی استفاده از کد # ۵۶*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه را یکی از روش‌های الکترونیکی دانست و افزود: همچنین با شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ نیز امکان پرداخت کمک های نقدی وجود داشت و  در اپلیکشن‌های ثنا، بام، بله و سکه هم قابلیت پرداخت کمک‌های مردمی برای نیازمندان فراهم بود.

 

وی با بیان اینکه مردمی نیکوکار خراسان جنوبی پنج میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به نیازمندان در جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، ادامه داد: از این میزان کمک خیرین حدود یک میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان معادل ۲۲ درصد به صورت نقدی و مابقی آن به صورت غیرنقدی کمک شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: از این میزان سه میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان کمک از طریق کمیته امداد و یک میلیارد و ۷۳۸میلیون تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شده است.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن نیکوکاری جمع آوری کمک های مردمی خراسان جنوبی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش، رژه صلابت نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
در این مراسم از دو سلاح جدید رونمایی و گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی