Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:28:40 GMT

۱۱.۵ میلیارد تومان کمک حامیان در استان سمنان جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۰۴۹

۱۱.۵ میلیارد تومان کمک حامیان در استان سمنان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته در طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان کمک از حامیان جمع‌آوری شد، اظهار داشت: بر این اساس ۱۳۰ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در رتبه نخست تحقق تعهدات این طرح قرار دارد، افزود: استان گیلان با تحقق ۱۲۶ درصدی و استان فارس با تحقق ۱۲۵ درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵ درصد از حامیان بومی استان سمنان هستند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان جذب هرچه بیشتر کمک‌های نقدی و غیر نقدی و حمایت‌های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را مهم‌ترین رویکرد این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا مناسبت‌ها و اعیاد مختلف کمک‌های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۱۲ هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده‌دارند، یادآور شد: از این تعداد حامی ۷۵ درصد بومی استان و ۲۵ درصد خارج از استان هستند.

وی از آغاز پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی ازجمله کارمندان ورزشکاران اساتید و بازاریان کسبه معلمان کارگران و همه سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه حمایت از چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان بر عهده این حامیان است، اعلام کرد: عموم مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و یا از طریق پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح به‌عنوان حامی ثبت‌نام کنند.

کد خبر 4891710

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان اکرام ایتام طرح محسنین ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری شهرکرد گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان هدیه‌های خدا

به گزارش  خبرگزاری صداوسیما، ۲۵۰ گروه حامی جَنین از دو برنامه نوروزی «زندگی پس از زندگی» و «محفل» برای پرداختن به موضوع حمایت از حق حیات جنین قدردانی کردند.

گروه‌هایی که تاکنون توانسته اند حامی بسیاری  از مادران باردار برای نجات جنین باشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد