Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:43:43 GMT

ادامه فعالیت سامانه بارشی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۱۰۹

سامانه بارشی که از روز جمعه در کشور فعال شده و همراه با رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد رخداد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف بود همچنان فعال خواهد بود. ناطقان:  سامانه بارشی که از روز جمعه در کشور فعال شده و همراه با رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد رخداد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف بود همچنان فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اثر فعالیت این سامانه امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، سمنان و تهران شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق خواهیم بود و در ارتفاعات شمال غرب و البرز مرکز شاهد بارش برف خواهیم بود.

در روز یکشنبه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق استان‌های مازندران، سمنان و خراسان جنوبی نیز احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق خوزستان وجود دارد و در روز دوشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران
بارش برف در ارتفاعات شمال غرب شاهد بارش خواهیم بود.

این شرایط تا اواخر وقت دوشنبه ادامه داشته و توصیه می‌شود از توقف و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزید و با توجه به بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها، در مناطق مستعد وقوع تگرگ و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی کوهستانی از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنید.
منبع: مهر برچسب ها: سامانه ، بارش ، ناطقان ، فعالیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سامانه بارش ناطقان فعالیت بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بعدازظهر ـ با ورود سامانه بارشی از غرب ـ به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد. همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 845342 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سامانه بارشی در راه ایران / پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • در کدام شهر هرمزگان بیشتر باران بارید؟
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه