Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره ادبی «ناقل» با موضوع بیان خاطرات و مسائل دوران ابتلا به بیماری کرونا به همت تشکل‌های ادبی دانشجویی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره ادبی ناقل در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و به همت تشکل های ادبی این دانشگاه برگزار می شود.

این جشنواره کاننون ادبی باران و کانون شعر و قلم دانشگاه علوم پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه، در دو بخش شعر و نثر برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می توانند در بخش شعر آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، نو و آزاد، ترانه و طنز و در بخش نثر در قالب داستان کوتاه، جستار، دلنوشته، خاطره و طنز ارائه کنند.

در حاشیه این جشنواره مسابقات گویندگی، استنداب کمدی، دکلمه خوانی و مجری گری نیز برگزار خواهد شد.

موضوع این جشنواره نقل خاطرات و مسائل مربوط به دوران ابتلای افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند، اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار به جشواره ادبی ناقل ۳۱ اردیبهشت اعلام شده و جوایز آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مقابله با کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان