Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:23:13 GMT

سعیدی: تعویق المپیک به کسب سهمیه بیشتر کمک خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۳۰۶

سعیدی: تعویق المپیک به کسب سهمیه بیشتر کمک خواهد کرد

«کیکاوس سعیدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا این اظهارات را بیان کرد و افزود:  البته با توجه به شیوع کرونا، تعویق بازی‌ها قابل پیش بینی بود. کمیته ملی المپیک راهبردی که برای این رویداد تدوین کرده است را در سال جاری دنبال می‌کند.

وی گفت: البته این تعویق به نفع فدراسیون‌های ملی و جهانی شد تا در شرایط بهتر زمینه را برای کسب سهمیه‌ها و آماده سازی تیم‌ها فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد که باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا سهمیه های بیشتری در المپیک ۲۰۲۰ که سال آینده برگزار خواهد شد، کسب شود و راهبرد ما نیز تابع ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک است.

تمرینات انفرادی المپیکی ها در منزل

سعیدی درباره وضعیت تمرینات ورزشکارانی که سهمیه کسب کردند یا در حال کسب سهمیه هستند، می گوید: با توجه به بیماری کووید-۱۹ تمرینات ورزشکاران به صورت انفرادی در منزل دنبال می شود و با پایان این بیماری شرایط تغییر خواهد کرد. سپس برنامه ریزی لازم برای از سر گیری اردوها و تمرینات توسط فدراسیون‌ها دنبال می شود.

وی درباره آمار مبتلا شدن ورزشکارانی که سهمیه کسب کردند یا درحال کسب آن هستند، گفت: به غیر از «احسان حدادی» دارنده مدال نقره المپیک لندن ، گزارش جدیدی در این زمینه نداشتیم.

سخنگوی کمیته المپیک در عین حال مهمترین اولویت این نهاد ورزشی در سال جاری را تداوم برنامه های سال ۹۸ در زمینه آماده سازی تیم ها و اعزام کاروان به المپیک توکیو عنوان کرد و افزود: در کنار آن شرایط برای کسب سهمیه بیشتر و حمایت حداکثری از فدراسیون ها اعمال می شود.

ثبت نام اولیه ورزشکاران به بازی های ساحلی

سعیدی به بازی‌های ساحلی ۲۰۲۰ هم اشاره کرد گفت:  اکنون در حال انجام ثبت نام ورزشکاران در این رویداد هستیم که البته باید دید با وضعیت کرونا ویروس این بازی ها برگزار می شود یا نه.

این بازی‌ها ۸ آذر  امسال  و در ۱۶ رشته ورزشی در شهر ساینا چین برگزار می شود. کشوری که منشا ویروس کرونا در جهان است.

نشست هیات اجرایی برگزار نمی شود

وی درباره نخستین نشست هیات اجرایی کمیته المپیک در سال جاری گفت: این نشست در هفته جاری برگزار نمی شود و قرار است هفته آینده با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازی های ساحلی المپیک توکیو کیکاووس سعیدی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازی های ساحلی المپیک توکیو کیکاووس سعیدی ویروس کرونا بازی های ساحلی المپیک توکیو کیکاووس سعیدی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد

در فاصله ۱۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل المپیک به صورت رسمی در یونان روشن شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازی‌های المپیک پاریس مرداد امسال به میزبانی پاریس برگزار می‌شود. امروز سه‌شنبه _بیست‌ونهم فروردین‌_ و درحالی که ۱۰۰ روز تا شروع این تورنمنت جذاب فرصت باقی‌است، مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس به صورت رسمی در یونان روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با استفاده از نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده سه مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک هشتم اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

منبع: ایرنا کد خبر 745153

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد