Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:54:16 GMT

بهره‌برداری از فاز نخست بخش جدیدبیمارستان فیروزآبادی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۳۰۹

بهره‌برداری از فاز نخست بخش جدیدبیمارستان فیروزآبادی

مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی از پذیرش اولین بیمار کرونایی با حال عمومی مناسب در بخش جدید بیمارستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش خدمات درمانی در شهرستان ری فاز نخست بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۶۰ تخت درمانی به بهره‌برداری رسید و بزودی تمامی ۳۲۹ تخت این بخش مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید رضایی مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: طرح ساخت بیمارستان جدید فیروزآبادی از سال‌ها قبل آغاز شده و به دلایلی از جمله تعویض پیمانکار و تحریم‌ها متوقف شده بود که تا دو سال پیش ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت و طی دو سال گذشته بالغ بر ۹۰درصد کار انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم و احتمال دارد به تخت‌های بیشتری نیاز داشته باشیم، ساخت و تجهیز این بخش از بیمارستان با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با کمک مسؤولان شهرستان و نیروهای جهادی با سرعت بیشتری نسبت به قبل صورت گرفت.

رئیس بیمارستان فیروزآبادی افزود: در همین راستا طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا به منظور تقویت ظرفیت درمانی شهرستان ری با توافقات صورت گرفته مقرر شد بخش جدید بیمارستان با ظرفیت ۳۲۹ تخت راه‌اندازی شود.

دکتر رضایی با بیان اینکه بخش جدید دارای پنج طبقه است، اضافه کرد: طبقات سوم، چهارم و پنجم با ظرفیت ۱۶۰ تخت تکمیل شده و طبقه پنجم با ۶۰ تخت که دارای تجهیزات و امکانات کامل است با پذیرش اولین بیمار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه بیمارستان فیروزآبادی در حال انجام است و طبقات سوم و چهارم نیز به زودی افتتاح می شود همچنین سایر قسمت‌ها نیز به محض آماده شدن پس از تجهیز و تأیید فنی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی با بیان اینکه طبقه پنجم، بخش بستری بیماران است، ابراز کرد: بخش درمانی شامل امکاناتی نظیر تخت، دستگاه‌های اکسیژن ساز، پمپ‌های سرم، ونتیلاتور(ریه مصنوعی)، مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی و سایر تجهیزات ضروری است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه ۱۵نفر در این بخش مشغول به فعالیت هستند، گفت: با بهره‌برداری از سایر بخش‌ها، نیروی انسانی مورد نیاز از طریق دانشگاه تأمین خواهد شد ضمن آنکه برای جذب نیرو نیز مشکلی نداریم.

وی در پایان با اشاره به تأمین تجهیزات بیمارستان از سوی نیروهای جهادی، نهادها و ارگان‌های مختلف خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای طرح توسعه بیمارستان فیروزآبادی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران تأمین شده و سازمان اوقاف و امور خیریه ۲۰میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان فیروزآبادی ری خدمات درمانی بیمارستان فیروزآبادی بهره برداری بخش جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳