Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اکنون پنج کارگاه تولید ماسک در سطح کانونهای فرهنگی تربیتی این استان فعالیت میکنند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ها دانش اموزان و مربیان فعالیت دارند، افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی با مشارکت خیرین و واحدهای سازندگی سپاه پاسداران اقدام به تشکیل کارگاه‌ها ی تولید ماسک نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی اظهار داشت: در این کارگاه ها مواد اولیه مخصوص از طریق خیرین و سپاه تهیه و آماده سازی ماسک ها توسط کانون های فرهنگی تربیتی زیر نظر آموزش و پرورش انجام می گیرد که ماسک ها  پس  از تولید و بسته بندی بهداشتی و اصولی توسط گروه های جهادی در بین مردم‌ توزیع می گردد.

وی ادامه داد: کارگاه های تولید ماسک کانون های فرهنگی تربیتی استان در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، پلدختر و نورآباد با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود این مراکز فعال هستند.

مومنی اضافه کرد: در نظر است با هماهنگی هر چه بیشتر با دیگر نهاد ها تعداد بیشتری از کانون های فر هنگی تربیتی در چرخه تولید ماسک مورد نیاز مردم قرار گیرند.

۳۵۲ هزار دانش آموز لرستانی در چهار هزار و ۸۵۰ آموزشگاه تحصیل می کنند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش آموزان کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش آموزان کانون های فرهنگی تربیتی تولید ماسک کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ استفاده ۸ هزار دانش آموز قروینی از اتوبوس رایگان در اردوی عملی آمادگی دفاعی

تین نیوز

قزوین- سارا غلامی| سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: روزانه حدود ۳۵۰ دانش آموز قروینی جهت شرکت در اردوی عملی آمادگی دفاعی دانش آموزی مدارس شهر قزوین توسط ناوگان اتوبوسرانی به مقصد میدان تیر جا به جا می شوند. 

به گزارش تین نیوز، این مسئول حاطر نشان کر: این خدمات رسانی از تاریخ ۲۶ فروروین ماه لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه برای ایاب ذهاب ۸ هزار دانش آموز انجام می شود. 

تقوی در خاتمه بیان کرد: این سرویس دهی رایگان  با اعزام روزانه ۸ دستگاه اتوبوس به مدت ۲۶ روز ۸ هزار دانش آموز قزوینی را به مقصد میدان تیر (اردوی عملی آمادگی دفاعی) جا به جا می کند‌.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ◄ استفاده ۸ هزار دانش آموز قروینی از اتوبوس رایگان در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران