Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد در ایام نوروز با همکاری جهادگران شهید محمد محمدی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روستاها و اماکن عمومی استان زنجان را ضدعفونی و گندزدایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد صادقی درباره اقدامات گروه‌های جهادی مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: این گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد در ایام نوروز با همکاری جهادگران شهید محمد محمدی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چند روستا، معابر و اماکن عمومی و مذهبی استان زنجان را ضدعفونی و گندزدایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در اغلب استان‌ها، گروه‌های جهادی بار دیگر به صورت خودجوش پابه‌پای مسئولان و نیروهای نظامی وارد میدان شدند تا با این ویروس منحوس مقابله کنند؛ اگرچه امسال، سالی است که جهادگران اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی خود را در ارائه خدمت به شهروندان خلاصه کرده‌اند.



این جهادگر فعال دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جهادگران در شرایط فعلی کشور در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا پیش‌قدم شده‌اند، گفت: جهادگران از آغازین لحظات ورود این میهمان ناخوانده، هم‌پای مدافعان سلامت پا به عرصه گذاشتند و با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی در راستای کاهش آلام مردم و مقابله با این ویروس منحوس گام برداشتند.



صادقی ادامه داد: تولید ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم، آموزش و آگاه‌سازی مردم از جمله اقدامات جهادگران شهید محمدی در مسیر مبارزه با این بیماری به شمار می‌رود.



وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه جهادگران برای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه جهادی شهید محمدی شامل گروه‌های یک تا چند نفره با تجهیز تمامی امکانات و به‌کارگیری چند نفر عضو در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند؛ آموزش چهره به چهره عمومی به مردم دور افتاده و روستائیان یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا توسط جهادگران گروه جهادی شهید محمدی است.



انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: زنجان تشکل های دانشجویی ویروس کرونا گروه جهادی شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی دانشگاه آزاد برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم