Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین چلسی به خاطر نحوه جدایی خود از آن تیم ناراحت است.

طرفداری- گری کیهیل از دلایل خوب پیش نرفتن اوضاع در آخرین فصل حضورش در چلسی و همچنین ترجیح دادن انتقال به کریستال پالاس به پیوستن به آرسنال را توضیح داده است.

بر اساس گزارش فوتبال لندن، کیهیل که در سال 2012 از بولتون به چلسی پیوست، در طی هفت سال و نیم حضور در جمع آبی‌ها به تمامی افتخارات ممکن دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از جدایی آنتونیو کونته در پایان فصل 18-2017، مائوریتزیو ساری آمد و کیهیل تحت هدایت او فقط دو بار در لیگ برتر به میدان رفت. این بازیکن اعتقاد دارد ساری با حضور او در جام جهانی 2018 همراه تیم ملی انگلیس مشکل داشت.

به همراه تیم ملی انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم و بدین ترتیب من پیش فصل را از دست دادم که حالا فکر می‌کنم نکته حائز اهمیتی بود. (ساری) خیلی روی تاکتیک‌هایش تاکید داشت؛ شاید این تاکید بیش از حد بود و من کلا آن‌ها را از دست دادم. از بقیه بازیکنان عقب‌تر بودم. اگر خیلی رو راست باشم، باید بگویم در نیمه‌های فصل رابطه‌ ما بهم خورده بود. فکر نمی‌کنم هرگز اوضاع به شرایط عادی بر می‌گشت. احترام گذاشتن به برخی از اقدامات او دشوار است ولی من برای آن باشگاه و بازیکنان تیم احترام بالایی قائل هستم. آیا آن وضعیت برای من که شخصیت بزرگ و در واقع کاپیتان تیم بودم آسان بود؟ نه. آیا یکی از سخت‌ترین چالش‌های ذهنی به ویژه به خاطر مدت طول کشیدنش برای من بود؟ صد درصد. سخت‌ترین بخش کار این است که به هر دلیلی بازی نمی‌کنی. اگر فرم بدی داشته باشی یا چند بازی بد کار کرده باشی، انگیزه داری تا ظرف چهار-پنج بازی پیاپی دوباره خودت را نشان بدهی ولی هرگز چنین فرصتی به من نرسید. 

اما چرا او سلهرست پارک را به ورزشگاه امارات ترجیح داد؟

با این فکر که قبلا زیر نظر روی (هاجسون) و ری (لوینگتون) بازی کرده‌ام، راهی پالاس شدم. شناخت خیلی خوبی از آن‌ها داشتم و این یک باشگاه استوار است. آن‌ها سالیان سال در لیگ برتر حضور داشته‌اند. باید از خودت بپرسی دلیل انتقالت چیست؟ من هم می‌خواستم به صورت مستمر بازی کنم و هم تاثیر گذار باشم. پیشنهاد پالاس را فرصتی برای رسیدن به این خواسته دیدم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم

بازیکنان رئال مادرید هنگام ورود به زمین ورزشگاه اتحاد از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی خودداری کردند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است