Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:05:02 GMT

اولویت های کاری مدیرعامل جدید استقلال مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۵۱۹

اولویت های کاری مدیرعامل جدید استقلال مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال صبح امروز با حضور در دفتر کار خود در باشگاه استقلال رسماً کارش را به عنوان مدیرعامل این باشگاه آغاز کرد.

با اینکه در روزهای اول کاری باید ساعاتی را به بازدید ملاقات کنندگان بگذراند، اما اولویت کاری وی در این باشگاه مشخص شد و سعادتمند بررسی قرارداد بازیکنان استقلال و پرونده بدهی‌های این باشگاه را در اولویت کاری‌اش قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به نزدیک شدن تدریجی به پایان فصل، مدیرعامل جدید باید از ریز قرارداد بازیکنانش اطلاع حاصل کند تا مشخص شود کدام بازیکنان قراردادشان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 4891660 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال فیفا تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند