Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:04:11 GMT

مراکز تجاری و خرید شهرستان تجاری تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۶۳۷

مراکز تجاری و خرید شهرستان تجاری تعطیل هستند

فرماندار شمیرانات گفت: تمامی مراکز تجاری این شهرستان تا دستور بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل هستند و مردم شمیرانات تا قطع زنجیره ڪرونا همراهی لازم را با ستاد ملی مبارزه با ڪرونا خوهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سید مهدی ساداتی از همکاری خوب مردم در غلبه بر ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: ادارات تا ۲۰ فروردین با ظرفیت ۳۰ درصدی  از پرسنل به فعالیت خود ادامه می دهند که البته رعایت پروتکل بهداشتی باید سرلوحه کارمندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات از بسته بودن مراکز تجاری این شهرستان نیز خبر داد و اظهار داشت: صنوف غیر ضرور تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و در صورت مشاهده با جریمه پلمپ یک ماهه مواجهه خواهند شد.

ساداتی همچنین بیان کرد: مدارس و دانشگاهها نیز تا کنترل ویروس منحوس تعطیل هستند که با تدبیر وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی از فردا تدریس آنلاین آغاز می شود تا دانش آموزان و دانشجویان بیش از این دچار وقفه تحصیلی نشوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک

فرماندار جاسک با تشریح آسیب‌های سیل به این شهرستان از جان باختن ۲ جوان به علت بی احتیاطی و پریدن در گودال آب خبر داد. - اخبار استانها -

علی مهرانی فرماندار جاسک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه در اثر بی‌احتیاطی و پریدن در گودال آب به منظور شنا، 2 جوان جاسکی جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این دو جوان ارتباطی به سیلاب نداشته است، افزود: بر اثر بارش‌های روز گذشته و جمع شدن آب در یک گودال، دو جوان جاسکی تصمیم می گیرند با پریدن در این گودال شنا کنند اما متاسفانه در عمق این گودال و گل و لای آن گیر می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند.

مهرانی گفت: در روزهای اخیر شاهد بارش های قابل توجهی در شهرستان جاسک بودیم که در نتیجه آن چند مسیر مواصلاتی مسدود شد که خوشبختانه عملیات بازگشایی انجام شد هم‌اکنون تنها در برخی محورهای فرعی برخی انسداد مسیر وجود دارد که همکاران در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: برق نیز در بخش لیردف دچار مشکلاتی است که همکاران شرکت برق به منطقه اعزام شده‌اند و این مشکل نیز به زودی حل می‌شود.

فرماندار جاسک گفت: روز گذشته به علت خطرات ناشی از سیلاب، چهار روستا که پایین دست سد این شهرستان بودند تخلیه اضطراری شدند و 170 خانوار در مناطق امن اسکان یافتند، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته علی‌رغم وجود سیل، خسارتی به روستاها و منازل مردم وارد نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان جاسک نیمه ابری است و بازش باران نداریم اما همچنان احتمال بارش وجود دارد و مردم به هشدارهای هواشناسی توجه لازم داشته باشند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد