Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان انجام شد ،این در حالی است که در سال ۱۳۹۷ این میزان ۱۶ هزار و ۶۰۲ هزار میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد:در سال گذشته زمینه اشتغال ۶  هزار و ۵۹۱ نفر در واحدهای تازه تاسیس صنعتی استان فراهم  شد، که در مقایسه با سال ۱۳۹۷ از رشد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی برخوردار شد.

رستمی، همچنین از صدور ۱۰۹ پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت استان طی سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: این تعداد واحد با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۴۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و زمینه اشتغال یک هزار و ۷۳۵ نفر را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در خصوص عملکرد صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۷، از نظر تعداد ۱۹ درصد رشد، از نظر سرمایه‌گذاری ۱۴درصد و در شاخص اشتغال ۵ درصد رشد ایجاد شده است.

رستمی با بیان اینکه ۹۱۷ واحد صنعتی در استان فعال است، اظهار داشت: این تعداد واحد با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال ۲۱ هزار و ۲۳۱ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۴۳۵  طرح صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۱۴ هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال در استان در دست اجرا است که با تکمیل آن برای ۲۵ هزار و ۶۷۶ نفر اشتغالزایی می‌شود.

چهارمحال و بختیاری در برخی از محصولات از مانند چادر مشکی، آجرنسوز، مالت،موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی و برخی محصولات دیگر در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری