Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید غمخوار در تشریح سیاست‌های اجرایی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در سال ۱۳۹۹، مزین شدن امسال به سال "جهش تولید" را زمینه ساز ایجاد تعهدی همه جانبه برای نهادهای خدمت رسان به ویژه شهرداری تهران دانست و گفت: اقدامات سازمان عمرانی مناطق در زمینه اجرای پروژه‌های جدید و نیز اولویت بندی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری با این معیار محک زده شده و افزایش بهره وری کارکنان در نظام اداری و استفاده مضاعف از ظرفیت فنی و مهندسی شرکتهای دانش بنیان و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها، باید به طور ویژه و ملموس قابل مشاهده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان عمرانی مناطق به عنوان متولی اصلی احداث ابنیه شهرداری تهران، در سال ۹۹ نیز مأموریتی ویژه در جهت تحقق رویکرد جدید مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس و محله محور بر عهده خواهد داشت، گفت: با درایت شورای اسلامی شهر تهران، اعتباری مناسب برای اجرای چنین پروژه‌هایی پیش بینی شده و تمام ظرفیت سازمان برای اجرای به موقع و با کیفیت این پروژه‌ها به کار گرفته شده است.

غمخوار با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات نامطلوب آن، از اجرای اقداماتی نظیر گندزدایی و ضدعفونی سطوح تماس مشترک در کارگاه‌های عمرانی، دفاتر اداری و سرویس‌های بهداشتی خبر داد و گفت: تأمین ملزومات بهداشتی، توزیع محلول‌های ضدعفونی در کارگاه‌ها، نصب بروشورهای آموزشی و پوسترهای اطلاع رسانی درباره نحوه مقابله با ویروس کرونا و پایش دمای بدن پرسنل و ارباب رجوع از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، با توجه به امکان پایداری شرایط فعلی و لزوم استمرار روند خدمت رسانی، اقداماتی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در جریان است تا با بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساختهای IT ، خدمت رسانی به پیمانکاران و مراجعان به صورت غیرحضوری توسعه یابد.

کد خبر 4891769 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سال جهش تولید شهرداری تهران شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور شهر تهران روز طبیعت سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲ در قالب برنامه «مردم سلام» که در مسجد قبای ملک‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه از جهت وسعت بیشترین وسعت را به خود اختصاص داده است و حاشیه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، افزود: در همین راستا در مساجد، معابر و در شهرداری منطقه ۱۲ برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و ارتباط خوبی با مردم وجود داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در محلات این منطقه گفت: در محله «محمود آباد» سعی شده است با آسفالت معابر، بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

رسالت با اشاره به وجود بزرگترین پارک در محله محمودآباد افزود: این پارک در سال ۱۴۰۲ دیوارکشی شد.

وی با اشاره به مشکل محله عاشق آباد، بن بست ترافیکی این محله و ضرورت دسترسی به خیابان امام خمینی (ره) به عنوان خواسته مردم این منطقه گفت: در محله عاشق آباد معضل ترافیکی به واسطه میدانی که مسجد وسط آن قرار دارد، به‌وجود آمده است که امسال بخشی از آزادسازی آن انجام خواهد شد، همچنین ورزشگاه بزرگ منهاجی در این منطقه افتتاح شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه آزادسازی‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: تنها در یک مورد ۲۵ میلیارد تومان برای آزادسازی یک خانه انجام شد و شهرک کوثر به محله عاشق‌آباد وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مهدیه گفت: آسفالت و اصلاح معابر و ساخت مسجدی با همکاری اهالی که به‌زودی افتتاح خواهد شد، از جمله این اقدامات است.

رسالت گفت: در محله و شهرک امیرکبیر که تعداد زیادی از صنعتگران در این بخش حاضر هستند، طی ۲ سال چهار خیابان ساخته شد که ۲ خیابان به‌طور رسمی افتتاح شد و ۲ خیابان دیگر در آینده افتتاح خواهد شد، همچنین در این محله نماد صنعت در مرکز میدان نصب شد.

وی با بیان اینکه در محله ملک‌شهر یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی در محله علیخانی برطرف شد و پارکینگی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، ادامه داد: برای پیاده‌روسازی و اصلاح آسفالت اقداماتی انجام شده و فرهنگسرای جدیدی کلنگ‌زنی شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که از ۱۰ سال پیش در دستور کار شهرداری منطقه بوده، تملک پردیس خانواده است که در حال حاضر ۷۰ درصد آزادسازی آن انجام شده است و فاز نخست آن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در این ۲ سال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

کد خبر 747334

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران