Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:47:27 GMT

تصادف وحشتناک در اتوبان پردیسان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۷۹۹

تصادف وحشتناک در اتوبان پردیسان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از بر جای گذاشتن یک مجروح بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل های کناری اتوبان در مسیر حکیم غرب به شرق پردیسان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مؤمنی، اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده حکیم غرب به شرق پردیسان بلافاصله مأموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر لایی کشی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده ۲۰۶ با توجه به سرعت زیاد، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل های کناری اتوبان برخورد می‌نماید که یک شاخه از این گاردریل ها وارد اطاق خودرو شده و از آن طرف بیرون آمده است.

سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک مأموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف اتوبان راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

در این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مقامات پلیس ایالتی، در این حادثه یک دختربچه هشت ساله و یک پسربچه پنج ساله که خواهر و برادر بودند، جان خود را از دست دادند.

راننده خودرو که یک زن ۶۶ ساله است به اتهام رانندگی در حالت مستی در بازداشت پلیس است و احتمالا با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد.

راننده با وسیله نقلیه‌اش به مهمانان حاضر در محوطه برگزاری این جشن تولد برخورد کرده است.

این در حالی است که به فاصله زمانی کمی در همین روز در شهر «ممفیسِ» ایالت «تنسی» نیز حادثه تیراندازی در یک مهمانی رخ داده و این حادثه هم چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

مقامات پلیس ایالتی آمریکا تایید کردند در پی تیراندازی در این مهمانی ۲ نفر کشته و دست‌کم ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، مقامات پلیس ایالتی در ابتدا اعلام کردند در این حادثه که شنبه شب رخ داد، ۱۶ تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند اما ساعاتی بعد، دو تن از آنها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

همچنین وضعیت جسمانی یک از مصدومان وخیم گزارش شده است.

در همین حال گفته می‌شود که دو تیرانداز در این حادثه دخیل بوده‌اند.

به گزارش شینهوا، تحقیقات برای بررسی جزئیات بیشتر این حوادث جنایی در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا